Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5222
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєлова, В. В.-
dc.date.accessioned2015-11-06T07:48:43Z-
dc.date.available2015-11-06T07:48:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПарфанович I. І. Диференційованість характеристики психолого-педагогічних особливостей дівчат за ступенем соціально-педагогічної занедбаності [Текст] / I. І. Парфанович // Наукові записки тернопільського національного педагогічного університету Імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та Ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 131–136. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5222-
dc.description.abstractДосліджуються різні моделі внутрішкільного менеджменту в сучасній Англії. Р о з’яснюються повноваження, які надаються шкільним управлінським радам і директорам шкіл, роль штату школи в її управлінні. Дається визначення зарубіжними науковцями поняття «автономний шкільний менеджмент». Вказується, що такий менеджмент є проявом децентралізації освітньої системи, в з в ’язку з чим становить інтерес для вітчизняних педагогів і керівників освіти. Розглядаються деякі аспекти деволюції управлінських повноважень, а також чинники, які сприяли переходу середніх навчальних закладів в Англії на автономний менеджмент та зумовили ефективність діяльності школи.uk_UA
dc.description.abstractИсследуются различные модели внутришкольного менеджмента в современной Англии. Разъясняются полномочия, которые предоставляются школьным управляющим советам и директорам школ, роль штата школы в ее управлении. Дается определение зарубежными учеными понятия «автономный школьный менеджмент». Указывается, что этот менеджмент является проявлением децентрализации образовательной системы, в связи с чем может быть интересным для отечественных педагогов и руководителей образования. Рассматриваются некоторые аспекты деволюции управленческих полномочий, а также факторы, которые способствовали переходу средних учебных заведений в Англии на автономный менеджмент и обусловили эффективность деятельности школы.uk_UA
dc.description.abstractThis article studies different models o f school-based management in England. It explains the authority, which is given to school governing bodies and directors and also highlights the role o f the staff in school management. This article illustrates different definitions o f autonomous school management, which are given by foreign scientists. School-based management is the evidence o f decentralization o f educational system. Definitions o f different aspects o f devolution o f management authorities and all the reasons, which encouraged educational institutions to follow school-based management and stipulated effectiveness o f school activities are very interesting fo r our teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectнавчальний планuk_UA
dc.subjectшкільні управлінські рядиuk_UA
dc.subjectпрофесійна кваліфікаціяuk_UA
dc.subjectнаціональні стандартиuk_UA
dc.subjectсамоуправляючі школиuk_UA
dc.subjectгрантові школиuk_UA
dc.subjectавтономний шкільний менеджментuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectлідерuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.titleМоделі внутрішкільного менеджменту в Англіїuk_UA
dc.title.alternativeМодели внутришкольного менеджмента в Англииuk_UA
dc.title.alternativeModels of school-based management in Englanduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Belov.pdf146,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.