Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5222
Назва: Моделі внутрішкільного менеджменту в Англії
Інші назви: Модели внутришкольного менеджмента в Англии
Models of school-based management in England
Автори: Бєлова, В. В.
Бібліографічний опис: Парфанович I. І. Диференційованість характеристики психолого-педагогічних особливостей дівчат за ступенем соціально-педагогічної занедбаності [Текст] / I. І. Парфанович // Наукові записки тернопільського національного педагогічного університету Імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та Ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 131–136. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: навчальний план
шкільні управлінські ряди
професійна кваліфікація
національні стандарти
самоуправляючі школи
грантові школи
автономний шкільний менеджмент
децентралізація
лідер
професійний розвиток
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Досліджуються різні моделі внутрішкільного менеджменту в сучасній Англії. Р о з’яснюються повноваження, які надаються шкільним управлінським радам і директорам шкіл, роль штату школи в її управлінні. Дається визначення зарубіжними науковцями поняття «автономний шкільний менеджмент». Вказується, що такий менеджмент є проявом децентралізації освітньої системи, в з в ’язку з чим становить інтерес для вітчизняних педагогів і керівників освіти. Розглядаються деякі аспекти деволюції управлінських повноважень, а також чинники, які сприяли переходу середніх навчальних закладів в Англії на автономний менеджмент та зумовили ефективність діяльності школи.
Исследуются различные модели внутришкольного менеджмента в современной Англии. Разъясняются полномочия, которые предоставляются школьным управляющим советам и директорам школ, роль штата школы в ее управлении. Дается определение зарубежными учеными понятия «автономный школьный менеджмент». Указывается, что этот менеджмент является проявлением децентрализации образовательной системы, в связи с чем может быть интересным для отечественных педагогов и руководителей образования. Рассматриваются некоторые аспекты деволюции управленческих полномочий, а также факторы, которые способствовали переходу средних учебных заведений в Англии на автономный менеджмент и обусловили эффективность деятельности школы.
This article studies different models o f school-based management in England. It explains the authority, which is given to school governing bodies and directors and also highlights the role o f the staff in school management. This article illustrates different definitions o f autonomous school management, which are given by foreign scientists. School-based management is the evidence o f decentralization o f educational system. Definitions o f different aspects o f devolution o f management authorities and all the reasons, which encouraged educational institutions to follow school-based management and stipulated effectiveness o f school activities are very interesting fo r our teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5222
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belov.pdf146,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.