Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5245
Title: Giving and receiving constructive feedback
Other Titles: Принципи зворотного зв’язку в процесі колективного навчання іноземної мови
Принцыпы обратной связи в процессе коллективного обучения иностранного языка
Authors: Oliynyk, I.
Bibliographic description (Ukraine): Водяна В. О. Виховна технологія «Культурно-мистецькі програми»: алгоритм реалізації структурних компонентів [Текст] / В. О. Водяна // Наукові записки тернопільського національного педагогічного університету Імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та Ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 63–69. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2015
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: зворотний зв'язок
колективне викладання
анкетування
самооцінювання
спостереження
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The article scrutinizes the notion of feedback applicable in classrooms where team teaching is provided. The experience of giving and receiving feedback has been a good practice in cooperation between a U.S. Peace Corps volunteer and a Ukrainian counterpart. Giving and receiving feedback is an effective means of classroom observation that provides better insight into the process of teaching a foreign language. The article discusses the stages of feedback and explicates the notion of sharing experience between two teachers working simultaneously in the same classroom. The guidelines for giving and receiving feedback have been provided as well as the most commonly used vocabulary items have been listed. It has been proved that mutual feedback leads to improving teaching methods and using various teaching styles and techniques.
Розглянуто поняття «зворотний зв’язок», яке застосовується в класах, де проводиться колективне навчання. Показано, що досвід надання та отримання зворотного зв’язку є хорошою практикою в рамках співпраці між добровольцем Корпусу миру США та українським партнером, а надання зворотного зв’язку – ефективний засіб спостереження в класі, що забезпечує краще розуміння процесу навчання іноземної мови. Рокрито етапи надання зворотного зв’язку. Пояснено поняття обміну досвідом між двома викладачами, котрі працюють одночасно в одному класі. Висвітлено основні принципи надання та отримання зворотного зв’язку. Подано словничок лексичних одиниць, які найчастіше використовуються при наданні й отриманні зворотного зв’язку. З’ясовано, що взаємний зворотній зв’язок зумовлює вдосконалення методів викладання, а також використання різних навчальних стилів і технік.
Рассматривается понятие «обратная связь», которое применяется в классах, где предусмотрено коллективное преподавание. Показано, что опыт предоставления и получения обратной связи является хорошей практикой в рамках сотрудничества между волонтером Корпуса мира США и украинским партнером, а предоставление и получение обратной связи – эффективное средство наблюдения в классе, что обеспечивает лучшее понимание процесса обучения иностранному языку. Рассматриваются этапы предоставления обратной связи. Объясняется понятие обмена опытом между двумя преподавателями, которые работают одновременно в одном классе. Раскрыты основные принципы предоставления и получения обратной связи. Ппредложен словарь лексических единиц, которые чаще всего используются при предоставлении и получении обратной связи. Установлено, что взаимная обратная связь ведет к совершенствованию методов преподавания, а также использованию различных учебных стилей и техник.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5245
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oliunuk.pdf101,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.