Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5247
Назва: Диференційованість характеристики психолого-педагогічних особливостей дівчат за ступенем соціально-педагогічної занедбаності
Інші назви: Диферинциированность характеристики психолого-педагогических особенностей девочек за ступенью социально-педагогической запаущенности
The differentiated characteristics of girls’ psychological and pedagogical peculiarities according to the degree of their social and pedagogical neglect
Автори: Парфанович, Іванна Іванівна
Бібліографічний опис: Потапюк Л. М. Діяльність жіночих громад в Україні як джерело забезпечення ґендерного паритету (друга половина ХІХ – перша третина ХХ століття) [Текст] / Л. М. Потапюк // Наукові записки тернопільського національного педагогічного університету Імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та Ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 18–23. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано теоретичні підходи до пояснення суті та особливостей прояву поведінкових девіацій дівчат. Встановлено особливості психолого-педагогічної характеристики дівчат різного ступеня соціально-педагогічної занедбаності дівчат на основі визначення понять «важковиховуваність», «соціальна дезорганізація і дезадаптація», «соціальна занедбаність», «педагогічна занедбаність», «соціально-педагогічна занедбаність», «особи груп ризику, «особи девіантної поведінки» та їх ієрархії. На основі диференційованого підходу до проблеми девіантної поведінки дівчат розглянуто особливості застосування соціально-педагогічних методів і форм роботи до дівчат соціальної, педагогічної, соціально-педагогічної занедбаності. Метою статті є розкрити превентивні і організаційні заходи у соціально-педагогічній роботі з дівчатами педагогічної, соціальної, соціально-педагогічної занедбаності, враховуючи особливості деформації особистісного розвитку на стадії важковиховуваності, соціальної дезорганізації і дезадаптації.
Проанализированы теоретические подходы к объяснению сущности и особенностей проявления поведенческих девиаций девушек. Установлены особенности психолого-педагогической характеристики девушек разной степени социально-педагогической запущенности девушек на основе определения понятий «трудновоспитуемость», «социальная дезорганизация и дезадаптация», «социальная запущенность», «педагогическая запущенность», «социально-педагогическая запущенность», «лица групп риска, «лица девиантного поведения» и их иерархии. На основе дифференцированного подхода к проблеме девиантного поведения девушек рассмотрены особенности применения социально-педагогических методов и форм работы к девушкам социальной, педагогической, социально-педагогической запущенности. Целью статьи является раскрыть профилактические и организационные мероприятия в социально-педагогической работе с девушками педагогической, социальной, социально-педагогической запущенности, учитывая особенности деформации личностного развития на стадии важковиховуваності, социальной дезорганизации и дезадаптации.
Theoretical approaches to the explanation of the nature and characteristics of girls’ deviant behavior display are analyzed. The peculiarities of psychological and pedagogical characteristics of girls of different degrees of social and pedagogical neglect are established, based on the definitions of «troubled child», «social disorganization and exclusion», «social abandonment», «pedagogical neglect», «social and pedagogical neglect», «individuals of risk groups «individuals of deviant behavior» and their hierarchy. The application of social and pedagogical methods and forms of work with girls, which are socially, pedagogically, and socio-pedagogically neglected, are examined through the appliance of differentiated approach. Preventive and organizational measures in social-pedagogical work with girls, which are socially, pedagogically, and socio-pedagogically neglected, are determined considering the peculiarities of personal development deformation at the stage of «being a troubled child», social disorganization and exclusion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5247
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parfanovut.pdf167,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.