Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5270
Title: Контекстно-інтегрований метод у формуванні вмінь професійно орієнтованого іншомовного спілкування майбутніх виноробів
Other Titles: Контекстно-интегрированный метод в формировании умений проффесионально ориентированного иноязычного общения будущих виноделов
Context-integration method in the formation of professional foreign language communication skills in future wine-makers
Authors: Маслова, С. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Маслова, С. Я. Контекстно-інтегрований метод у формуванні вмінь професійно орієнтованого іншомовного спілкування майбутніх виноробів [Текст] / С. Я. Маслова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 2. – С. 97–102. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2015
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: винороб
іншомовна комунікативна компетентність
професійно орієнтоване іншомовне спілкування
іншомовний монолог-презентація
ділове писемне діалогічне мовлення
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Обгрунтовано специфіку професійно орієнтованого іншомовного спілкування майбутніх виноробів. Визначено сутність контекстно-інтегрованого методу і можливість його використання у формуванні іншомовної професійної комунікативної компетентності фахівців виноробної галузі. Охарактеризовано компоненти професійно орієнтованого навчання іноземної мови. Вказано специфіку іншомовного писемного діалогічного мовлення та монологічної презентації виноробної продукції як найбільш ефективних засобів формування та розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх виноробів.
Обоснована специфика профессионально ориентированного иноязычного общения будущих виноделов. Определены сущность контекстно-интегрированного метода и возможность его использования в формировании иноязычной професстнальной коммуникативной компетентности специалистов винодельной отрасли. Дана характеристика компонентов профессионально ориентированного обучения мностранному языку. Указана специфика иноязычной письменной диалогической речи и монологической презентации винодельной продукции как наиболее эффективных средств формирования и развития иноязычной коммуникативной компетентности будущих виноделов.
The peculiarities of professionally oriented foreign language communication of future winemakers has been substantiated, the specific features of context-integrated method and its implementation in the formation of foreign language communicative competence of future winemakers have been defined. The components of professionally oriented foreign language teaching have been characterized, the specific features of foreign language written dialogue speech and monologue-presentation of winemaking branch products as the most effective facilities of forming and development of foreign competence of future winemakers have been determined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5270
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maslova.pdf135,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.