Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5281
Назва: Чинники впливу на професійне самовизначення школярів
Інші назви: Факторы влияния на профессиональное самоопределение школьников
Factors of influence onto students professional self-determination
Автори: Кавецький, В. Є.
Бібліографічний опис: Кавецький, В. Є. Чинники впливу на професійне самовизначення школярів [Текст] / В. Є. Кавецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 2. – С. 158–162. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: професійна орієнтація
професійне самовизначення
оптант
чинники впливу на вибір фаху
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність профорієнтаційної допомоги учням у професійному самовизначенні. Проаналізовано підходи зарубіжних і вітчизняних дослідників до визначення чинників, які зумовлюють вибір оптантами майбутнього фаху. Виокремлено провідні чинники впливу на професійне самовизначення школярів. Визначено особливості впливу взаємодії між батьками і дітьми на розвиток професійних інтересів останніх. Проаналізовано результати досліджень соціально-професійних орієнтирів школярів 5, 7, 9, 11 класів у часовому розрізі. Визначено значущість впливу чинників на вибір професійного шляху учнями з позицій останніх.
Рассмотрена сущность профориентационной помощи учащимся в профессиональном самоопределении. Проанализированы подходы зарубежных и отечественных исследователей к определению факторов, обусловливающих выбор оптантами будущей профессии. Выделены ведущие факторы влияния на профессиональное самоопределение школьников. Определены особенности влияния взаимодействия между родителями и детьми на развитие профессиональных интересов последних. Проанализированы результаты исследований социально-профессиональных ориентиров школьников пятых, седьмых, девятых, одиннадцатых классов во временном разрезе. Определена значимость влияния различных факторов на выбор профессионального пути учащимися с позиций последних.
The essence of career-oriented guidance for students in professional self-determinaton is described. The approaches of foreign and local researchers in determining factors that lead to the optants’ choice of future profession are analysed. Key factors influencing professional self-determination of students are pointed out. The features of interactions influence between parents and children to develop professional interests of the latter . are defined. The results of studies of socio professional guiding of pupils of the 5, 7, 9, 11 grade in terms of time are analysed. The significance of the impact of various factors on the choice of the professional way by students from their point of view is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5281
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kaveckuu.pdf121,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.