Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5383
Назва: Дидактичні умови формування художньо-професійних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами комп’ютерних технологій
Інші назви: Дидактические условия формирования художественно-профессиональных умений будущих учителей изобразительного искусства средствами компьютерных технологий
The didactic conditions of artistic and professional skills formation of future fine arts teachers by means of computer technology
Автори: Марченко, Аліна Анатоліївна
Бібліографічний опис: Марченко, А. А. Дидактичні умови формування художньо-професійних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами комп'ютерних технологій [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Марченко Аліна Анатоліївна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2015. – 19 с.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: художньо-професійні вміння
художньо-професійна діяльність
комп’ютерні технології
образотворче мистецтво
дидактичні умови
Короткий огляд (реферат): У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми, обґрунтовано та експериментально перевірено дидактичні умови формування художньо-професійних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами комп’ютерних технологій: 1) засвоєння студентами художньо-графічних еталонів і дидактичних моделей професійної діяльності засобами мультимедіа; 2) інтеграція педагогічного, методичного й художнього аспектів художньо-професійної діяльності при комплексному застосуванні традиційних і інформаційних дидактичних технологій; 3) забезпечення системного ускладнювального характеру навчальної діяльності студентів, діагностики й своєчасної корекції її продуктів на базі програмно-апаратних засобів для образотворчого мистецтва. Результатом дослідження є створення оригінального підходу до формування художньо-професійних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва з урахуванням їх уточненої структури, змісту, критеріальних характеристик, дидактичних можливостей комп’ютерних технологій, дидактичних умов і положень структурно-змістової моделі.
В диссертации исследуется проблема формирования художественно-профессиональных умений будущих учителей изобразительного искусства средствами компьютерных технологий. Художественно-профессиональные умения рассматриваются как отдельный феномен, личностное новообразование и подструктура художественно-педагогической деятельности субъекта, как подвид профессионально-педагогических умений, принадлежащих к группе специально-профессиональных умений; как такие умения, которые необходимы для полноценного осуществления всестороннего обучения и воспитания учащихся средствами изобразительного искусства. В работе выделен покомпонентный состав, обоснованы критерии и описаны уровни сформированности художественно-профессиональных умений будущих учителей изобразительного искусства.
In the dissertation is carried out theoretical analysis of problems, substantiated and experimentally tested didactic conditions of formation of artistic and professional skills of the future fine arts teachers by means of computer technology: 1) mastering by students of artistic and graphic standards and didactic models of professional activities by means of multimedia tools; 2) the integration of pedagogical, methodical, and artistic aspects of artistic and professional activity at the complex application of traditional didactic and information technologies; 3) ensuring of system growing complexity character of educational activity of students, diagnosis and timely correction of its products based on software and hardware means for the fine arts. The result of the research is to create an original approach to formation of artistic and professional skills of the future fine arts teachers, in accordance with their specified structure, content, criterial characteristics, didactic possibilities of computer technologies, didactic conditions of the structural-content model.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5383
Розташовується у зібраннях:13.00.09 - Теорія навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martsenko.pdf289,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.