Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5583
Название: Диференціація навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних закладах
Другие названия: Дифференциация обучения профессиональным дисциплинам будущих учителей иностранного языка в высших педагогических заведениях
Differentiation of Future Foreign Language Teachers’ Training in Disciplines on Speciality at Higher Pedagogical Establishments
Авторы: Гончарова, Є. Є.
Библиографическое описание: Гончарова, Є. Є. Диференціація навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних закладах [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Гончарова Євгенія Євгенівна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2015. – 20 с.
Дата публикации: 2015
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: диференціація
диференціація навчання
диференціація навчання фахових дисциплін
технологія
технологія навчання
дидактичні умови
Краткий осмотр (реферат): Дисертаційна робота присвячена проблемі диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних закладах. Уточнено поняттєво-категоріальний апарат дослідження, а саме сутність термінів: «диференціація», «диференціація навчання», «диференціація навчання фахових дисциплін», «технологія», «технологія навчання», «дидактичні умови». Виявлено та теоретично обґрунтовано сукупність дидактичних умов як основи для розробки відповідної технології. Експериментальним шляхом перевірено її дієвість у процесі навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних закладах. Отримані теоретичні та практичні результати впроваджено у практику роботи вищої педагогічної школи.
Диссертационное исследование посвящено проблеме дифференциации обучения профессиональным дисциплинам будущих учителей иностранного языка в высших педагогических заведениях. На основе обобщения теоретического и практического опыта разработки проблемы дифференциации обучения предложены дидактические механизмы реализации дифференциации обучения профессиональным дисциплинам будущих учителей иностранного языка в образовательной среде высшего педагогического заведения. В процессе проведенного исследования уточнен понятийно-категориальный аппарат исследования, а именно сущность терминов: «дифференциация», «дифференциация обучения», «дифференциация обучения профессиональным дисциплинам», «технология», «технология обучения», «дидактические условия».
The dissertation considers the problem of differentiation of teaching professional subjects to future foreign language teachers in higher pedagogical establishments. The conceptual-categorial apparatus of the research, particularly, such terms as “differentiation”, “differentiation of teaching”, “differentiation of teaching professional subjects”, “technique”, “teaching technique”, “didactic conditions”, has been specified. The complex of didactic conditions as the foundation background for the elaboration of teaching technique have been disclosed and theoretically grounded. Its efficacy in the process of teaching professional subjects to future foreign language teachers in higher pedagogical establishments has been elaborated and experimentally proved. The obtained theoretical and practical results have been introduced into teaching practice at higher pedagogical establishments.
Описание: Захист відбудеться 27 березня 2015 року об 11-00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5583
Располагается в коллекциях:13.00.09 - Теорія навчання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gontsarova.pdf432,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.