Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5731
Назва: Модель навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій
Інші назви: Модель обучения будущих филологов ведению англоязычной дискуссии на основе проблемных ситуаций
The model of teaching future philologists discussion in English based on problematic situations
Автори: Зайцева, І. В.
Писанко, М. Л.
Бібліографічний опис: Зайцева, І. В. Модель навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій / І. В. Зайцева, М. Л. Писанко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 3. – С. 72–79. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: дискусія
майбутні філологи
проблемні ситуації
етап
комунікативно-дискусійні уміння
модель навчання
навчальний процес
кількість аудиторних і позааудиторних годин
принципи навчання
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Описано модель навчання студентів першого курсу факультетів іноземних мов ведення дискусії на основі проблемних ситуацій та шляхи реалізації цієї моделі на заняттях з англійської мови. Визначено й описано принципи, етапи навчання ведення дискусії, кількість аудиторних і позаудиторних годин, прийоми і методи навчання. Розкрито суть понять «модель», «комунікативно-дискусійні уміння», «метод навчання». Обґрунтовано поетапну реалізацію моделі навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи. Названо мету, об’єкт і суб’єкти навчання, що є важливим для створення моделі навчання майбутніх філологів ведення дискусії на основі проблемних ситуацій.
Описана модель обучения студентов первого курса факультетов иностранных языков ведению дискуссии на основе проблемных ситуаций и способы реализации этой модели на занятиях по английскому языку. Определены и описаны принципы, этапы обучения ведения дискуссии, количество аудиторных и внеаудиторных часов, приемы и методы обучения. Раскрыта сущность понятий «модель», «коммуникативно-дискуссионные умения», «метод обучения». Обоснована поэтапная реализация модели учебного процесса в условиях кредитно-модульной системы. Указаны цель, объект и субъекты обучения, которые являются важными для создания модели обучения будущих филологов ведению дискуссии на основе проблемных ситуаций.
The article deals with the model of teaching 1-st year students of foreign languages’ faculties discussion based on problematic situations and the ways of implementing such a model in the teaching process at the English language classes. The author defines and describes principles and stages of teaching discussion, hours for students’ class and individual work (autonomous learning), techniques and methods of teaching. Such notions as “model”, “communicative-discussion skills” and “method of teaching” have been defined. The gradual implementation of the model of learning process in terms of credit-modular system of training is described. The purpose, object and subjects of study that are important for creating a model of teaching discussion to future philologists based on problematic situations have been singled out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5731
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaitseva.pdf412,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.