Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6108
Название: Сучасні вектори розвитку міжнародного туризму в умовах глобалізації
Другие названия: Современные векторы развития международного туризма в условиях глобализации
odern vector of international tourism development under the influence of globalization
Авторы: Брич, Василь
Гербера, Ольга
Библиографическое описание: Брич, В. Сучасні вектори розвитку міжнародного туризму в умовах глобалізації / Василь Брич, Ольга Гербера // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія / редкол.: Андрейчук В., Брич В. Я., Голосов В. М. [та ін.]. – Тернопіль : [Тайп], 2014. – Вип. 2 (37). – С. 77–83. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: міжнародний туризм
глобалізація
конкурентоспроможність
туристичні потоки
туристичний попит та пропозиція
туристична послуга
Серия/номер: Географія;
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сучасні тенденції розвитку міжнародної туристичної індустрії під впливом глобалізації та інтеграції. Проаналізовано вплив туризму на світову економічну систему та визначено, що на рівень туристичного попиту та пропозиції має вагомий вплив ряд факторів, зокрема державна політика, еконо-мічний та фінансовий розвиток країни, соціальні та демографічні зміни, розвиток інформаційних технологій. Вивчено географічну структуру міжнародного туризму і чинники розвитку міжнародних туристських пото-ків. Виявлені глобальні світові тенденції розвитку туризму, основними з яких є зростання туристичних пото-ків, підвищення вимог до якості туристичного обслуговування та зміни у спрямованості туристичних послуг, зростання різноманітності туристичних продуктів та їх диверсифікація, використання сучасних інформаційних технологій в туріндустрії. Проаналізовано процеси глобалізації, інтернаціоналізації та конкуренції на міжнародному туристичному ринку. Доведено, що, посилення конкуренції на ринку туристичної пропозиції є однією з істотних тенденцій розвитку світового туризму, основними передумовами чого є вихід на світовий туристичний ринок країн з амбітними експансивними планами залучення туристів та досягнення піку насичення споживачів деякими формами та видами туризму, які пропонують популярні туристичні дестинації. Виділено пріоритетні напрямки розвитку туризму в світі, зокрема: лікувально-оздоровчий, екскурсійний, спортивний, релігійний, освітній, діловий, екзотичний, подієвий, кулінарний, круїзний, пляжний, екологічний та ін. Здійснено всебічний та ґрунтовний аналіз основних векторів розвитку світового туристичного бізнесу в сучасних умовах.
Рассмотрены современные тенденции развития международной туристической индустрии под влиянием глобализации и интеграции. Проанализировано влияние туризма на мировую экономическую систему и определено, что на уровень туристического спроса и предложения имеет весомое влияние ряд факторов, в частности государственная политика, экономическое и финансовое развитие страны, социальные и демографические изменения, развитие информационных технологий. Изучено географическую структуру международного туризма и факторы развития международных туристских потоков. Выявленные глобальные мировые тенденции развития туризма, основными из которых является рост туристических потоков, повышение требований к качеству туристского обслуживания и изменения в направленности туристических услуг, рост разнообразия туристических продуктов и их диверсификация, использование современных информационных технологий в туриндустрии. Проанализированы процессы глобализации, интернационали-зации и конкуренции на международном туристическом рынке. Доказано, что, усиление конкуренции на рынке туристического предложения является одной из существенных тенденций развития мирового туризма, основными предпосылками чего выход на мировой туристический рынок стран с амбициозными экспансивными планами привлечения туристов и достижения пика насыщения потребителей некоторыми формами и видами туризма, которые предлагают популярные туристические дестинации. Выделены приоритетные направления развития туризма в мире, в частности: лечебно-оздоровительный, экскурсионный, спортивный, религиозный, образовательный, деловой, экзотический, событийный, кулинарный, круизный, пляжный, экологический и др. Осуществлен всесторонний и глубокий анализ основных векторов развития мирового туристического бизнеса в современных условиях.
Discussed the current trends in international tourism industry under the influence of globalization and integration. Analized the influence of tourism on the international economic system and determined that the level of tourism demand and supply has significant influence several factors, including public policy, economic and financial development of the country, social and demographic change, the development of information technology. Studied the geographic structure of international tourism and factors of international tourist flows. Identified the global world trends in tourism, such as the increasing in tourist flows, increasing demands for quality tourism services and changes in direction of travel services, increasing the diversity of tourism products and their diversification, using of modern information technologies in the tourism industry. Analized the process of globalization, internationalization and competitiveness in the international tourism market. It is proved that, increased competition in the tourist offer is one of the major trends of world tourism, the main prerequisites of which have access to the global tourism market countries with ambitious expansionary plans to attract tourists and achieve peak saturation consumers some forms and types of tourism that offer popular tourist destinations. Allocated the highlight priority areas for tourism development in the world, including: therapeutic, sightseeing, sports, religious, educational, business, exotic, event, culinary, cruise, beach, environmental and others. Done comprehensive and thorough analysis of the main vectors of the global tourism business in the modern world.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6108
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія. 2014. № 2(37)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Brych.pdf382,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.