Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6269
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГурдуз, Андрій-
dc.contributor.authorАльбещенко, Ірина-
dc.date.accessioned2016-03-17T09:20:07Z-
dc.date.available2016-03-17T09:20:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГурдуз, А. Міфопоетична парадигма в трилогії Сьюзен Коллінз "Голодні ігри" / Андрій Гурдуз, Ірина Альбещенко // Studia Methodologica / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2014. – Issue 37 : Narrative pragmatics. – С. 212–217. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6269-
dc.description.abstractУ статті вперше запропоновано спробу комплексного аналізу міфопоетичної парадигми трилогії С. Коллінз „Голодні ігри". Особливу увагу приділено розгляду вузлового сюжетного рішення інтерактивного шоу в американській антиутопії як закономірного явища в розвитку відповідної літературної традиції. Висвітлено своєрідність переосмислення в творі міфу про Мінотавра і підкреслено поєднання його з художньою матрицею „Володаря мух" В. Голдинга; акцентовано бінарноопозиційну структуру тексту „Голодних ігор" та ключові в ньому образи-символи.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the attempt of complex analysis of mythopoetical paradigm of S. Collins' trilogy "The Hunger Games" is offered for the first time. The special attention is spared to consideration of a plot decision of the interactive show in American antiutopia as a regular phenomenon in the development of corresponding literary tradition. Originality of reinterpretation of the myth about Minotaur is lighted up and combination of it with the artistic matrix of "Lord of the Flies" by W. Golding is underlined in the work, the binaryopposition structure of the text of the "The Hunger Games" and key characters-symbols in it are accented.uk_UA
dc.description.abstractВ статье впервые предложена попытка комплексного анализа мифопоэтической парадигмы трилогии С. Коллинз „Голодные игры". Особое внимание уделено рассмотрению сюжетного решения интерактивного шоу в американской антиутопии как закономерного явления в развитии соответствующей литературной традиции. Освещено своеобразие переосмысления в произведении мифа о Минотавре и подчеркнуто сочетание его с художественной матрицей „Повелителя мух" У. Голдинга, акцентированы бинарнооппозиционная структура текста «Голодных игр» и ключевые в нем образы-символы.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectантиутопіяuk_UA
dc.subjectсюжетuk_UA
dc.subjectлегендарно-міфологічна структураuk_UA
dc.subjectлабіринтuk_UA
dc.subjectМінотаврuk_UA
dc.subjectтрадиція і новаторствоuk_UA
dc.subjectсимволuk_UA
dc.titleМіфопоетична парадигма в трилогії Сьюзен Коллінз "Голодні ігри"uk_UA
dc.title.alternativeThe mythopoetical paradigm in Suzanne Collins' trilogy "The hunger games"uk_UA
dc.title.alternativeМифопоэтическая парадигма в трилогии Сьюзен Коллинз „Голодные игры"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 37

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gurduz.pdf257,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.