Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6269
Title: Міфопоетична парадигма в трилогії Сьюзен Коллінз "Голодні ігри"
Other Titles: The mythopoetical paradigm in Suzanne Collins' trilogy "The hunger games"
Мифопоэтическая парадигма в трилогии Сьюзен Коллинз „Голодные игры"
Authors: Гурдуз, Андрій
Альбещенко, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Гурдуз, А. Міфопоетична парадигма в трилогії Сьюзен Коллінз "Голодні ігри" / Андрій Гурдуз, Ірина Альбещенко // Studia Methodologica / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2014. – Issue 37 : Narrative pragmatics. – С. 212–217. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: антиутопія
сюжет
легендарно-міфологічна структура
лабіринт
Мінотавр
традиція і новаторство
символ
Abstract: У статті вперше запропоновано спробу комплексного аналізу міфопоетичної парадигми трилогії С. Коллінз „Голодні ігри". Особливу увагу приділено розгляду вузлового сюжетного рішення інтерактивного шоу в американській антиутопії як закономірного явища в розвитку відповідної літературної традиції. Висвітлено своєрідність переосмислення в творі міфу про Мінотавра і підкреслено поєднання його з художньою матрицею „Володаря мух" В. Голдинга; акцентовано бінарноопозиційну структуру тексту „Голодних ігор" та ключові в ньому образи-символи.
In the article the attempt of complex analysis of mythopoetical paradigm of S. Collins' trilogy "The Hunger Games" is offered for the first time. The special attention is spared to consideration of a plot decision of the interactive show in American antiutopia as a regular phenomenon in the development of corresponding literary tradition. Originality of reinterpretation of the myth about Minotaur is lighted up and combination of it with the artistic matrix of "Lord of the Flies" by W. Golding is underlined in the work, the binaryopposition structure of the text of the "The Hunger Games" and key characters-symbols in it are accented.
В статье впервые предложена попытка комплексного анализа мифопоэтической парадигмы трилогии С. Коллинз „Голодные игры". Особое внимание уделено рассмотрению сюжетного решения интерактивного шоу в американской антиутопии как закономерного явления в развитии соответствующей литературной традиции. Освещено своеобразие переосмысления в произведении мифа о Минотавре и подчеркнуто сочетание его с художественной матрицей „Повелителя мух" У. Голдинга, акцентированы бинарнооппозиционная структура текста «Голодных игр» и ключевые в нем образы-символы.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6269
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 37

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gurduz.pdf257,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.