Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6300
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДрагнева Стоянова, Таня-
dc.date.accessioned2016-03-21T13:13:26Z-
dc.date.available2016-03-21T13:13:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДрагнева, Стоянова Т. Дитячо-юнацька художня проза від визволення до Першої світової війни / Таня Драгнева Стоянова // Studia Methodologica / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2014. – Issue 38. – С. 145–149. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6300-
dc.description.abstractПрoпонований текст – фpaгмент монографічного дослідження про болгарськy літературy для дітей та юнацтва, cтворену з часу Визволення Болгарії від турецького гнітy в 1878 p. до кінця Першої світової війни (1918). Акцентyється головна генезa цiєї прози, її зв’язки з фольклором, зарубіжною та науково-популярною літературoю, з публіцистикою. Авторка обстоює тезy, що основна функція лiтератури для дітей та юнацтва даного періоду – виховна – моделює її основні жанрові характеристики.uk_UA
dc.description.abstractThis text is a part of a monograph in the field of Bulgarian children`s literature, created from the Liberation in 1878 to World War I. The author pays attention to the origin of Bulgarian prose for children, its connection with the folklore, translation literature, the non fiction literature and the publicism. The cardinal conclusion is: the function of this literature and periodical to educate the children construct basic characteristics of prose in this period.uk_UA
dc.description.abstractProponowany tekst – fragment badania monograficznego o literaturze bułgarskiej dla dzieci i młodzieży, utworzonej z czasów Wyzwolenia Bułgarii od ucisku tureckiego w 1878 r. do końca Pierwszej Wojny Światowej (1918). Akcentuje się głównie geneza tej prozy, jej relacje z folklorem i literaturą obcą, z literaturą naukowo-popularną i publicystyką. Autorka broni tezy, że podstawowa funkcja literatury dla dzieci i młodzieży danego okresu – wychowawcza – modeluje jej podstawowe cechy stylowe.uk_UA
dc.description.abstractПредставленный текст – часть монографического исследования болгарской литературы для детей и юношей в период от 1878 – 1918 гг. Акцент ставится на генезисе этой прозы, на ее связи с фольклором, зарубежной и научно-популярной литературой, c публицистикой. Защищается тезис, что основная функция литературы для детей и юношей – воспитательная – моделирует основные жанровые характеристики прозы для детей и юношей данного периода.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectдитяча літератураuk_UA
dc.subjectперіодикаuk_UA
dc.subjectхудожня прозаuk_UA
dc.subjectоповіданняuk_UA
dc.subjectдидактизмuk_UA
dc.subjectмораль текстyuk_UA
dc.titleДитячо-юнацька художня проза від визволення до Першої світової війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 38

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Drahneva_Stoyanova.pdf237,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.