Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6300
Title: Дитячо-юнацька художня проза від визволення до Першої світової війни
Authors: Драгнева Стоянова, Таня
Bibliographic description (Ukraine): Драгнева, Стоянова Т. Дитячо-юнацька художня проза від визволення до Першої світової війни / Таня Драгнева Стоянова // Studia Methodologica / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2014. – Issue 38. – С. 145–149. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: дитяча література
періодика
художня проза
оповідання
дидактизм
мораль текстy
Abstract: Прoпонований текст – фpaгмент монографічного дослідження про болгарськy літературy для дітей та юнацтва, cтворену з часу Визволення Болгарії від турецького гнітy в 1878 p. до кінця Першої світової війни (1918). Акцентyється головна генезa цiєї прози, її зв’язки з фольклором, зарубіжною та науково-популярною літературoю, з публіцистикою. Авторка обстоює тезy, що основна функція лiтератури для дітей та юнацтва даного періоду – виховна – моделює її основні жанрові характеристики.
This text is a part of a monograph in the field of Bulgarian children`s literature, created from the Liberation in 1878 to World War I. The author pays attention to the origin of Bulgarian prose for children, its connection with the folklore, translation literature, the non fiction literature and the publicism. The cardinal conclusion is: the function of this literature and periodical to educate the children construct basic characteristics of prose in this period.
Proponowany tekst – fragment badania monograficznego o literaturze bułgarskiej dla dzieci i młodzieży, utworzonej z czasów Wyzwolenia Bułgarii od ucisku tureckiego w 1878 r. do końca Pierwszej Wojny Światowej (1918). Akcentuje się głównie geneza tej prozy, jej relacje z folklorem i literaturą obcą, z literaturą naukowo-popularną i publicystyką. Autorka broni tezy, że podstawowa funkcja literatury dla dzieci i młodzieży danego okresu – wychowawcza – modeluje jej podstawowe cechy stylowe.
Представленный текст – часть монографического исследования болгарской литературы для детей и юношей в период от 1878 – 1918 гг. Акцент ставится на генезисе этой прозы, на ее связи с фольклором, зарубежной и научно-популярной литературой, c публицистикой. Защищается тезис, что основная функция литературы для детей и юношей – воспитательная – моделирует основные жанровые характеристики прозы для детей и юношей данного периода.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6300
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drahneva_Stoyanova.pdf237,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.