Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6334
Назва: Мова літератури і живопису: "Дівчинка на кулі" Ольги Слоньовської і Пабло Пікассо
Інші назви: Language of literature and painting: “The Girl on the Ball” by Olga Slonovska and Pablo Picasso
Язык литературы и живописи: „Девочка на шаре” Ольги Слонёвской и Пабло Пикассо
Автори: Гурдуз, Андрій
Бібліографічний опис: Гурдуз, А. Мова літератури і живопису: "Дівчинка на кулі" Ольги Слоньовської і Пабло Пікассо / Андрій Гурдуз // Studia Methodologica / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2014. – Issue 39. – С. 88–92. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: співвідносність
тональність
перекодування мови мистецтва
контраст
метафоричність
підтекст
концепція
Короткий огляд (реферат): У пропонованій статті вперше зроблено спробу проаналізувати роман Ольги Слоньовської „Дівчинка на кулі” з огляду на його зв’язок з однойменною картиною Пабло Пікассо. Ідейна концепція роману, особливості тональності його розповідання, композиції й образної системи пояснені в студії саме через означений міжмистецький зв’язок.
In the offered article the attempt to analyse the Olga Slonovska’s novel “The Girl on the Ball” from point of view its connexion with of the same name picture by Pablo Picasso is undertaken for the first time. The ideological conception of the novel, the feature of the key of its narrative, composition and picturesque system are explained in our article exactly by means of the appointed connection of different spheres of art.
В предлагаемой статье впервые предпринята попытка проанализировать роман Ольги Слонёвской „Девочка на шаре” с точки зрения его связи с одноимённой картиной Пабло Пикассо. Идейная концепция романа, особенности тональности его повествования, композиции и образной системы объяснены в студии именно посредством указанной связи разных сфер искусства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6334
Розташовується у зібраннях:Studia Methodologica. Вип. 39

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gurduz.pdf247,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.