Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6386
Название: Концепт "патріотизм" у сучасному публіцистичному дискурсі
Другие названия: Concept „patriotism” in the modern publicistic discourse
Авторы: Гузенко, Світлана
Библиографическое описание: Гузенко, С. Концепт "патріотизм" у сучасному публіцистичному дискурсі / Світлана Гузенко // Studia Methodologica : збірник наукових праць / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2015. – Issue 40 : Пам'яті доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром'яка (1937-2014). – С. 235–239. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2015
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: когнітивна лінгвістика
концепт „патріотизм”
публіцистичний дискурс
Краткий осмотр (реферат): У статті виявлено специфіку мовної репрезентації концепту «патріотизм» в українському публіцистичному дискурсі 2014 р. Матеріалом дослідження слугували словники української мови, публікації аналітичного часопису „Дзеркало тижня”. Виявлено центральну сему „любов до Батьківщини”; підтверджено існування семантичного блоку, що вказує на об’єкт почуття, і блоку, що виявляє емоційну оцінку суб’єктів. Представлено лексичні засоби трансформації зміни ставлення до аналізованого концепту у суспільстві залежно від соціальних потреб часу.
In the article the author reveal the specifics of language representation of the concept of „patriotism” in Ukrainian journalistic discourse in 2014. Texts of dictionaries Ukrainian language and publications Ukraine’s international newspaper „Mirror Weekly” are served as research materials. General semantic meaning of the concept „patriotism” is „love of country”; there are a semantic unit that indicates the object feeling and unit that reveals the emotional assessment of subject. Presented by lexical means of transformation of changing attitudes to test the concept in a society based on social needs of the time.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6386
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 40

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Guzenko.pdf252,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.