Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6387
Title: Вивчення української мови як іноземної: прийоми та методи ейдетики
Other Titles: Studying Ukrainian as a foreign language: ways and methods of Eidetics
Authors: Назаревич, Леся
Bibliographic description (Ukraine): Назаревич, Л. Вивчення української мови як іноземної: прийоми та методи ейдетики / Леся Назаревич // Studia Methodologica. – 2015. – Issue 40 : Пам'яті доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром'яка (1937-2014). – С. 240–244. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2015
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: ейдетика
наочність
образність
асоціація
метод
Abstract: У статті порушено питання, пов’язані з проблемою мовної адаптації студентів зарубіжних країн. Акцентовано на ейдетиці як способові подачі навчального матеріалу під час вивчення української мови іноземцями. Розглянуто основний принципи ейдетики — наочність, а також деякі методи: ланцюжковий, піктографічний, фонетичних асоціацій, парадоксальних вербальних перетворень, що базуються на розвитку образного мислення та є інструментом швидкого й ефективного засвоєння нового матеріалу. Розраховано на викладачів-мовників.
The article sets the issues which relate to the problem of language adaptation of foreign students. Eidetics as a way of presenting the material during teaching Ukrainian as a foreign language is accentuated. The main principle of Eidetics, visualization, as well as some other methods, such as chain, pictography, phonetic association, paradox verbal transformation method, which are based on the development of imaginary thinking and work as an instrument of efficient and quick learning of new material, are considered. The work is intended for language teachers.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6387
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 40

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarevych.pdf414,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.