Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6411
Название: Хорошее начало полдела откачало или о том, как хорошо начать урок (на примере занятий русского языка в группе студентов украинистики Варшавского университета)
Другие названия: How to begin a Russian lesson in an interesting way? (as a case study of students of Ukrainian Studies on The University of Warsaw)
Як добре почати урок іноземної мови – на прикладі уроків російської мови на Кафедрі україністики Варшавського університету
Jak dobrze rozpocząć zajęcia językowe? (na przykładzie zajęć z grupą studentów Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego)
Авторы: Шафернакер-Свирко, Анна
Библиографическое описание: Шафернакер-Свирко, А. Хорошее начало полдела откачало или о том, как хорошо начать урок (на примере занятий русского языка в группе студентов украинистики Варшавского университета) / Анна Шафернакер-Свирко // Studia Methodologica : збірник наукових праць / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2015. – Issue 40 : Пам'яті доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром'яка (1937-2014). – С. 333–226. – Библиогр. в конце ст.
Дата публикации: 2015
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: сучасна методика
можливості учнів
початок уроку
Краткий осмотр (реферат): Ця стаття вписується у русло сучасної методики. Вона присвячена проблематиці навчання іноземних мов у широкому розумінні. Автор, користуючись досвідом у навчанні російської мови, здобутим під час праці зі студентами Кафедри україністики Варшавського університету, показує, як цікаво почати уроки мови, щоб зацікавити студентів і ефективно використати їхні можливості й активність. Автор показує чотири способи, як почати заняття. Перший – ангажує учнів, щоб відгадали тему занять (користуючись наочним матеріалом); другий – полягає в активному повторенні матеріалу; третій – з використанням мультимедійних засобів; четвертий – спонукає студентів до відповідей на нестандартні запитання. Крім питань, пов’язаних з ходом перших 10–20 хвилин уроку, автор звертає увагу на те, що може бути запорукою вдалих уроків мови: по-перше, їхній динамічний характер, по друге, дружня обстановка, яка сприяє спілкуванню і запам’ятанню нового матеріалу.
The article fits into the trend of modern methodology and is devoted to a widely understood problem of teaching foreign languages. On the basis of the author’s own experience related to teaching Russian to a group of students of Ukrainian Studies on The University of Warsaw, the article presents interesting ways to begin a language lesson in order to make learners interested and to use their potential and engagement in an effective way. The author presents four ways to begin the classes. The first – engaging learners in guessing the subject of a lesson (with the use of demonstrative materials); the second, basing on active revision of the lesson material; the third – using multimedia; the fourth – challenging students to answer unconventional questions. Apart from details concerning the first 10-20 minutes of a lesson, the author emphasizes the fact that the guarantee of successful language classes is first of all, their dynamic character and secondly, friendly atmosphere promoting communication and memorization of the new material.
Artykuł wpisuje się w nurt współczesnej metodyki i poświęcony jest szeroko rozumianej problematyce nauczania języków obcych. Opierając się na własnych doświadczeniach związanych z nauczaniem języka rosyjskiego w grupie studentów Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego, autor pokazuje jak ciekawie rozpocząć zajęcia językowe, aby wzbudzić zainteresowanie uczących się, a także efektywnie wykorzystać ich potencjał i zaangażowanie. Autor przedstawia cztery sposoby rozpoczęcia zajęć. Pierwszy – angażujący uczniów w odgadnięcie tematu zajęć (z wykorzystaniem materiału poglądowego); drugi, polegający na aktywnej powtórce materiału; trzeci – z wykorzystaniem multimediów; czwarty – prowokujący studentów do odpowiedzi na niestandardowe pytania. Poza kwestiami szczegółowymi związanymi z przebiegiem pierwszych 10-20 min. lekcji, autor zwraca uwagę na to, że gwarancją udanych zajęć językowych, jest po pierwsze ich dynamiczny charakter i po drugie przyjazna atmosfera sprzyjająca komunikacji i opanowaniu nowego materiału.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6411
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 40

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Szafernakier-Świrko.pdf242,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.