Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6433
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДубцова, Ольга-
dc.date.accessioned2016-06-16T09:42:35Z-
dc.date.available2016-06-16T09:42:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДубцова, О. Лінгвокогнітивна природа комунікативних невдач: лінгвістичний та методичний аспекти (на матеріалі американського кіно дискурсу) / Ольга Дубцова // Studia Methodologica : збірник наукових праць / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2015. – Issue 40 : Пам'яті доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром'яка (1937-2014). – С. 460–466. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6433-
dc.description.abstractУ статті розкрито лінгвокогнітивну природу комунікативних невдач на методологічному підґрунті доробку когнітивної теорії динамічного конструювання значення, що дозволяє взяти до уваги усі контекстуальні параметри, які впливають на інтерпретацію змісту мовних виразів в акті комунікації як конституенти енциклопедичного знання комунікантів. Комунікативні невдачі є наслідком відсутності або амбівалентності семіозису в ситуації комунікації. Доводиться, що комунікативні невдачі виникають внаслідок дії лінгвальних, лінгвокогнітивних та екстралінгвальних чинників. Обґрунтовано необхідність усвідомлення причин комунікативних невдач учасниками навчального процесу як запоруки підвищення ефективності взаємодії викладача-студента у процесі навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with lingua-cognitive nature of communicative failures on the basis of the cognitive theory of dynamic construal of meaning that enables to consider all the contextual parameters, influencing the interpretation of verbal utterances in the communicative act as constituents of communicants’ encyclopedic knowledge. Communicative failures are caused by the absence or ambivalence of semiosis in the situation of communication. It is proved that communicative failures result from lingual, lingua-cognitive and extra-lingual factors. It has been grounded that the awareness of the causes of communicative failures by the participants of the educational process is considered to be a prerequisite for increasing efficiency of teacher – student interaction within the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectінтеракційна модель комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікативна невдачаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectсеміозисuk_UA
dc.titleЛінгвокогнітивна природа комунікативних невдач: лінгвістичний та методичний аспекти (на матеріалі американського кінодискурсу)uk_UA
dc.title.alternativeLingua-cognitive nature of communicative failures: linguistic and methodological aspects (on the material of American cinema discourse)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 40

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dubtsova.pdf265,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.