Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6587
Title: Експериментальна перевірка методики навчання професійно орієнтованого англомовного аудіювання майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі самостійної роботи
Other Titles: Экпериментальная проверка методики обучения професионально ориентированого англоязычного аудирования будущих специалистов по международной экономике в процессе самостоятельной работы
Experimental verification of methods of teaching future international economics specialists professionally oriented English listening comprehension in self-study work
Authors: Гупка-Макогін, Надія Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Гупка-Макогін, Н. І. Експериментальна перевірка методики навчання професійно орієнтованого англомовного аудіювання майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі самостійної роботи / Н. І. Гупка-Макогін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 1. – С. 106–113. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійно орієнтоване англомовне аудіювання
майбутні фахівці з міжнародної економіки
самостійна робота
експеримент
критерії оцінювання
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовано результати проведеного експерименту, які доводять ефективність запропонованої методики навчання професійно орієнтованого англомовного аудіювання майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі самостійної роботи. Вказана методика базується на положеннях особистісно-діяльнісного, рефлексивного та професійно орієнтованого підходів; передбачає одночасний розвиток навчально-стратегічної компетентності як основи навчальної автономії, поетапне формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в аудіюванні; доцільність надання студентам більшої самостійності та забезпечення рефлексивності навчального процесу. Обгрунтовано критерії оцінювання рівня сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в аудіюванні у майбутніх фахівців з міжнародної економіки (розуміння загального змісту повідомлення, розуміння детального змісту повідомлення, виокремлення специфічної інформації, вміння аналізувати отриману інформацію).
Проанализировано результаты проведенного эксперимента, что доводит эффективность предложенной методики обучения профессионально ориентированного англоязычного аудирования будущих специалистов с международной экономики в процессе самостоятельной работыю Эта методика базируется на положениях личностно- деятельностного, рефлексивного и профессионально –ориентированного подходов; предвидит одновременное развитие учебно-стратегической компетентности как основания учебной автономии , поэтапное формирования профессионально ориентированной англоязычной компетентности в аудировании ; целесообразность предоставления студентам больше самостоятельности и обеспечения рефлективности учебного процесса. Обосновано критерии оценивания уровня сформирования профессионально ориентированной компетентности в аудировании у будущих специалистов с международной экономики (понимание общего смысла уведомления, понимание детального смысла уведомления, выделение специфической информации, умение анализировать полученную информацию.
The results of the experiment that prove the effectiveness of the suggested methods of teaching future international economics specialists professionally oriented English listening comprehension self-study work have been analysed. The methods are based on the principles of personal, reflective and professionally oriented approaches; presupposes simultaneous development of learning and strategic competence as the basis of learner autonomy; stage-by-stage professionally oriented English listening competence forming; providing students with more independence and encouraging their reflection. The estimation criteria of the future international economics specialists’ professionally oriented English listening competence have been grounded (general comprehension of the text, detailed comprehension of the text, identifying specific information, the ability to analyse the information presented).
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6587
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hupka-Makohin.pdf646,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.