Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6593
Title: Модель формування управлінської культури майбутнього викладача економіки
Other Titles: Модель формирования управленческой культуры будущего преподавателя экономики
The model of developing managerial culture of future teacher of economics
Authors: Александрова, Н. М.
Bibliographic description (Ukraine): Александрова, Н. М. Модель формування управлінської культури майбутнього викладача економіки / Н. М. Александрова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 1. – С. 147–153. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: управлінська культура майбутнього викладача
модель формування управлінської культури
педагогічне моделювання
модель викладача
психолого-педагогічна підготовка викладачів
концептуальні підходи
принципи навчання
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовано сутність процесу педагогічного моделювання й розроблено відповідну модель формування управлінської культури майбутніх викладачів економіки в процесі психолого-педагогічної підготовки в економічному університеті. Виокремлено, обґрунтовано та проаналізовано структурні складові моделі. Авторська структурно-функціональна модель формування управлінської культури майбутнього викладача економіки в університеті включає такі складові: цільова, теоретико-методологічна, мотиваційно-вольова, діагностична, змістова і організаційно-діяльнісна, результативна. Вказано, що моделювання навчального процесу детермінує процесуальні вимоги до організації навчально-пізнавального процесу у вищому навчальному закладі (ВНЗ).
Проанализированы сущность процесса педагогического моделирования и разработана соответствующая модель формирования управленческой культуры будущих преподавателей экономики в процессе психолого-педагогической подготовки в экономическом университете. Выделены, обоснованы и проанализированы структурные составляющие модели. Авторская структурно-функциональная модель формирования управленческой культуры будущего преподавателя экономики в университете включает следующие составляющие: целевая, теоретико-методологическая, мотивационно-волевая, диагностическая, содержательная и организационно-деятельностная, результативна. Указано, что моделирования учебного процесса детерминирует процессуальные требования к организации учебно-познавательного процесса в высшем учебном заведении.
In the article the author analyzes the essence of the process of educational modeling and correspondingly works out the model of developing management cultureof future teachers of Economics in the process of professional training of future lecturers at an Economic University. The author has identified, analyzed and justified the structural components of the model. Accordingly, the author's structural-functional model of managerial culture of a future teacher of Economics at an Economic University includes the following components: goal, theoretical and methodological, motivational and volitional, diagnostic, content and organizational and productive. It has been stated, that the simulation of training process determines the procedural requirements for the organization of the educational process in higher education.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6593
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aleksandrova.pdf722,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.