Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6602
Назва: Проблема використання холістичного підходу в гуманітаризації шкільної освіти
Інші назви: Проблема использования холистического похода в гуманитаризации школьного образования
Problem of using holistic approach to the humanitarization of school education
Автори: Толстова, О. В.
Бібліографічний опис: Толстова, О. В. Проблема використання холістичного підходу в гуманітаризації шкільної освіти [Текст] / О. В. Толстова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 1. – С. 202–208. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: холізм
цілісність
гуманітарність
гуманітаризація
холістичний підхід
освіта
особистість
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Досліджено взаємозв’язок проблем холізму та гуманітарності шляхом зіставлення відповідних освітніх парадигм. Розкриті особливості сучасного новаторського напряму «холістична педагогіка», в межах якого розробляється концепція цілісної освіти. Розглянуто ідеї гуманітаризації через призму формування холістичного уявлення про навколишній світ і людину. Визначено мету, зміст і результат цілісної освіти та гуманітаризації освіти як процесів, пов’язаних із спеціально організованою діяльністю. Проведено аналіз особливостей змісту обох процесів у контексті їх гуманістичної спрямованості. Представлено деякі напрями використання ідей холістичного підходу в гуманітаризації шкільної освіти з позиції рівноваги, включеності кожного та зв’язку як основних принципів холістичної освіти.
Исследована взаимосвязь проблем холизма и гуманитарности путем сопоставления соответствующих образовательных парадигм. Раскрыты особенности современного новаторского направления «холистическая педагогика», в рамках которого разрабатывается концепция целостного образования. Рассмотрены идеи гуманитаризации через призму формирования холистического представления об окружающем мире и человеке. Выделены цели, содержание и результат целостного образования и гуманитаризации образования как процессов, связанных со специально организованной деятельностью. Проведен анализ особенностей содержания обоих процессов в контексте их гуманистической направленности. Представлены некоторые направления использования идей холистического подхода в гуманитаризации школьного образования с позиции равновесия, включенности каждого и связи в качестве основных принципов холистического образования.
This article analyses the relationship of holism and humanitarian problems by comparing the educational paradigms developed. It focuses on the features of modern innovative directions "holistic pedagogy" in which the concept of holistic education is being developed. The idea of humanitarization through the formation of a holistic view of natural world and man is discussed. The objectives, content and the result of a holistic education and humanitarization of education as processes associated with specially organized activities are determined. The analysis of the specific content of both processes in the context of their humanistic orientation is carried out. Practical use of the ideas of holistic approach to the humanitarization of the school from a position of equilibrium, the imporatce of everybody and communication as the basic principles of holistic education are pesented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6602
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tolstova.pdf540,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.