Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6884
Назва: Концептуальні основи проектування інноваційних педагогічних технологій
Інші назви: Концептуальные основы проектирования инновационных педагогических технологий
The conceptual background bases of the projection of innovative educational technologies
Автори: Цина, А. Ю.
Бібліографічний опис: Лаврентьєва, Е. А. Розвиток методологічної культури майбутніх учителів у системі професійної освіти / Е. А. Лаврентьєва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 10–16. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: освіта
інновації
педагогічні технології
концептуальні підходи
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглядаються шляхи використання нових педагогічних ідей, технологій, які є більш ефективними для сучасних освітніх галузей. Аналізуються шляхи інноваційного оновлення освітньої діяльності. Процес проектування нових педагогічних технологій обґрунтовується на рівнях усієї освітньої системи країни, певної освітньої галузі, окремої навчальної дисципліни, освітнього регіону, навчального закладу, методичного об’єднання педагогів або окремих педагогів (авторські технології). Базові складові педагогічної інноватики розглядаються з позицій оновлення сучасного змісту освітніх галузей, його спрямування на забезпечення умов реалізації діяльнісного, компетентнісного і особистісно орієнтованого підходів в освіті. Відзначається, що метою планування та введення інноваційних педагогічних технологій є їхнє обґрунтування від рівня концептуальних засад розвитку особистості студентів до рівня використання існуючих педагогічних технологій в межах цих концептуальних засад, тобто на рівні формального опису освітнього процесу.
Рассматриваются способы использования новых педагогических идей, технологий, которые являются более эффективными для современных образовательных отраслей. Анализируются пути инновационного обновления образовательной деятельности. Процесс планирования новых педагогических технологий обосновывается на уровнях всей образовательной системы страны, определенной образовательной отрасли, отдельной учебной дисциплины, образовательного региона, учебного заведения, методического объединения учителей или отдельного учителя. Базовые составляющие педагогической инноватики рассматриваются с позиций обновления современного содержания образовательных отраслей, его направленности на обеспечение условий реализации деятельностного, компетентностного и личностно ориентированного подходов в образовании. Отмечается, что целью планирования и введения инновационных педагогических технологий является их обоснование от уровня концептуальных основ развития личности до уровня использования существующих педагогических технологий в пределах этих концептуальных основ, то есть на уровне формального описания образовательного процесса.
The article deals with the ways of using new pedagogical ideas, technologies that are more effective for modern educational branches. The ways of innovative renovation of educational activity has been analyzed. The process of projection of new pedagogical technologies is substantiated at all levels of the educational system of the country, a certain educational sector, an individual discipline, an educational region, an educational institution, teachers’ association or the individual teachers (author technologies). Basic components of pedagogical innovations are considered from the point of the modern updates of the content of educational sectors and focus on the conditions of realization the active, competence and personality-oriented approaches in education. The author highlights that the purpose of planning and introduction of innovative educational technologies is their justification of the level of conceptual bases of development of individuality of students to the level of use of existing educational technologies within this conceptual framework, that is at the level of the formal description of the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6884
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TSINA.pdf561,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.