Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6891
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТорубара, О. М.-
dc.contributor.authorКлейно, Є. О.-
dc.date.accessioned2016-12-09T12:49:06Z-
dc.date.available2016-12-09T12:49:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТорубара, О. М. Специфіка застосування персонального комп'ютера у навчальній діяльності позашкільних закладів / О. М. Торубара, Є. О. Клейно // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 56–62. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6891-
dc.description.abstractРозкрито специфіку застосування персонального комп’ютера в організації навчальної діяльності у позашкільних закладах. Окреслено можливості вдосконалення застосування мультимедійних засобів. Розглянуто чинники покращення засобів засвоєння нового навчального матеріалу, що спрямовують вихованців на більш глибше його вивчення. З’ясовано проблему впровадження і використання навчальних програмних продуктів у процесі організації навчальної роботи в позашкільних закладах.uk_UA
dc.description.abstractРаскрыта специфика применения персонального компьютера в организации учебной деятельности внешкольных учреждениях. Отмечены возможности совершенствования мультимедийных средств. Указаны факторы улучшения средств усвоения нового учебного материала, направляющие воспитанников на более глубокое его изучение. Рассмотрена проблема внедрения и использования учебных программных продуктов в процессе организации учебной работы во внешкольных учреждениях.uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses the specific use of personal computer in the organization of educational activity out-of-school establishments and possibility of improvement of multimedia means. Factors of improvement of the means of processing new material, being directed on pupils` deeper learning of material, a problem of introduction and use of educational software products in the course of the organization of studies are considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectперсональний комп’ютерuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectпрограмні засобиuk_UA
dc.subjectпозашкільна освітаuk_UA
dc.subjectмультимедійні технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивuk_UA
dc.titleСпецифіка застосування персонального комп'ютера у навчальній діяльності позашкільних закладівuk_UA
dc.title.alternativeСпецифика использования персонального компьютера в учебной деятельности внешкольных учрежденийuk_UA
dc.title.alternativeThe specific use of personal computers in the study process in out-of-school educational institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TORUBARA.pdf536,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.