Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6891
Назва: Специфіка застосування персонального комп'ютера у навчальній діяльності позашкільних закладів
Інші назви: Специфика использования персонального компьютера в учебной деятельности внешкольных учреждений
The specific use of personal computers in the study process in out-of-school educational institutions
Автори: Торубара, О. М.
Клейно, Є. О.
Бібліографічний опис: Торубара, О. М. Специфіка застосування персонального комп'ютера у навчальній діяльності позашкільних закладів / О. М. Торубара, Є. О. Клейно // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 56–62. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: персональний комп’ютер
інформаційно-комунікативні технології
програмні засоби
позашкільна освіта
мультимедійні технології
інтерактив
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розкрито специфіку застосування персонального комп’ютера в організації навчальної діяльності у позашкільних закладах. Окреслено можливості вдосконалення застосування мультимедійних засобів. Розглянуто чинники покращення засобів засвоєння нового навчального матеріалу, що спрямовують вихованців на більш глибше його вивчення. З’ясовано проблему впровадження і використання навчальних програмних продуктів у процесі організації навчальної роботи в позашкільних закладах.
Раскрыта специфика применения персонального компьютера в организации учебной деятельности внешкольных учреждениях. Отмечены возможности совершенствования мультимедийных средств. Указаны факторы улучшения средств усвоения нового учебного материала, направляющие воспитанников на более глубокое его изучение. Рассмотрена проблема внедрения и использования учебных программных продуктов в процессе организации учебной работы во внешкольных учреждениях.
The article discusses the specific use of personal computer in the organization of educational activity out-of-school establishments and possibility of improvement of multimedia means. Factors of improvement of the means of processing new material, being directed on pupils` deeper learning of material, a problem of introduction and use of educational software products in the course of the organization of studies are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6891
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TORUBARA.pdf536,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.