Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6892
Назва: Моделювання процесу підготовки майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій
Інші назви: Моделирование процесса подготовки будущих инженеров-педагогов средствами компьютерных технологий
Modelling of the process of training of the future engineers-teachers by the means of computer technologies
Автори: Кабак, В. В.
Бібліографічний опис: Кабак, В. В. Моделювання процесу підготовки майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій / В. В. Кабак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 62–68. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: моделювання
інженер-педагог
комп’ютерні технології
організаційно-педагогічні умови
модель фахівця
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття моделювання діяльності майбутніх інженерів-педагогів у галузі комп’ютерних технологій в процесі їх професійної підготовки. На основі аналізу праць науковців визначено поняття «модель». Вказано основні види моделей. Названо фактори, що сприяють розвитку моделі фахівця, її функції та особливості побудови. Обґрунтовано необхідність здійснення підготовки інженерів-педагогів шляхом інтегрованого поєднання змісту інженерної та педагогічної складової, а також розробки моделі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності засобами комп’ютерних технологій. Встановлено методологічні підходи, які впливають на процес підготовки студентів до використання комп’ютерних технологій. Зазначено, що ефективність здійснення формувальних дій у процесі впровадження авторської моделі забезпечують певні організаційно-педагогічні умови.
Рассмотрено понятие моделирования деятельности будущих инженеров-педагогов в области компьютерных технологий в процессе их профессиональной подготовки. На основе анализа работ ученых определено понятие «модель». Рассмотрены основные виды моделей. Названы факторы, способствующие развитию модели специалиста, установлены ее функции и особенности построения. Обоснована необходимость осуществления подготовки инженеров-педагогов путем интегрированного сочетание содержания инженерной и педагогической составляющей, а также разработки модели подготовки будущих инженеров-педагогов к профессиональной деятельности средствами компьютерных технологий. Установлены методологические подходы, влияющие на процесс подготовки студентов к использованию компьютерных технологий. Отмечено, что эффективность осуществления формирующих действий в процессе внедрения авторской модели обеспечивают определенные организационно-педагогические условия.
A theoretical substantiation of concept of modelling of activity of the future engineers-teachers in the area of computer technologies in the process of the professional training carried out in the article. The term “model” was determined based on the analysis of scientific works of scientists. The main types of models were considered. The factors, which help to develop the model of the professional, were noticed. The functions and features of building of professional model were determined. The necessity of preparation of engineers-teachers by integrated combination of content of engineering and pedagogical components was marked. The necessity of development of model of preparation of future engineers-teachers to the professional activity by the means of computer technologies was substantiated. The main methodological approaches, which have an effect on the process of preparation of students to use computer technologies, were determined. It was mentioned that the determined organizational-pedagogical conditions provide the efficiency of formatting actions in the process of implementation of an author model.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6892
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KABAK.pdf556,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.