Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6894
Название: Формування здоров'язберігаючої компетентності викладачів вищих навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Другие названия: Формирование здоровьесберегающей компетентности преподавателя высших учебных заведений средствами информационно-коммуникационных технологий
Health-formation of competence university professors means information and communication technologies
Авторы: Соколюк, О. В.
Библиографическое описание: Соколюк, О. В. Формування здоров'язберігаючої компетентності викладачів вищих навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Соколюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 75–81. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2016
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: здоров’язбереження
компетентність
викладач ВНЗ
майбутній фахівець
інформаційно-комунікаційні технології
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Представлено теоретичне обґрунтування процесу формування здоров’язберігаючої компетентності викладачів вищих навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій як необхідної умови якісної підготовки майбутнього фахівця. Визначено поняття «компетентність» і «здоров’язберігаюча компетентність» у контексті встановлення рівнів розвитку і професійного становлення особистості викладача ВНЗ. Проаналізовано сучасні підходи, напрями діяльності щодо формування здоров’язберігаючої компетентності викладачів ВНЗ та ефективність їх використання. Обґрунтовано особливості формування здоров’язберігаючої компетентності викладачів ВНЗ засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
Представлено теоретическое обоснование процесса формирования здоровьесберегающей компетентности преподавателей высших учебных заведений средствами информационно-коммуникационных технологий, как необходимого условия качественной подготовки будущого специалиста. Определены понятия «компетентность» и «здоровьесберегающая компетентность» в контексте уровней развития и профессионального становлення личности преподавателя вуза. Проанализированы современные подходы, направления деятельности к формированию здоровьесберегающей компетентности преподавателей вузов и эффективность их использования. Обосновано особенности формирования здоровьесберегающей компетентности преподавателей вузов средствами информационно-коммуникационных технологий.
The article presents the theoretical foundations of the process of formation of health-preserving competences among university teachers by means of information and communication technologies as a prerequisite for quality training of future specialists. The concepts of «competence», «health-preserving competence» at the level of professional development of university teachers have been analyzed. Current approaches, activities in the formation of health-preserving competences of university teachers and efficiency of their use in education have been studied in the article. Special attention has been put into the formation of health-preserving competence among university teachers by means of information and communication technologies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6894
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SOKOLYUK.pdf515,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.