Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/68
Назва: Компетентнісний підхід у навчанні об’єктно-орієнтованого програмування як основа підготовки учнів старших класів
Інші назви: Компетентностный подход в обучении объектно- ориентированного программирования как основа подготовки учащихся старших классов
Competence approach in teaching the object-oriented programming as a basis for training of senior students
Автори: Ящик, Олександр Богданович
Бібліографічний опис: Ящик, О. Компетентнісний підхід у навчанні об'єктно-орієнтованого програмування як основа підготовки учнів старших класів / Олександр Ящик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 103-107.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: компетентність
освітня компетентність
ключові компетентності
інформатична компетентність
спеціальні компетентності
Короткий огляд (реферат): Досліджено процес формування освітніх та інформатичних компетентностей в учнів старших класів під час вивчення об’єктно-орієнтованого програмування, наведено класифікацію різних видів ком-петентностей, їхні характеристики та виділено найбільш значущі компетентності для вивчення об’єктно-орієнтованого програмування в старшій школі.
Исследован процесс формирования образовательных и информаціонных компетентностей учени-ков старших классов при изучении объектно-ориентированного программирования, приведена классифи-кация различных видов компетентностей, их характеристика и выделены наиболее значимые компете-нтности для изучения объектно-ориентированного программирования в старшей школе.
The article investigates the process of formation the educational and informational competencies that are necessary for the older pupils during learning the object-oriented programming; the classification of different types of competencies, their characteristics and the most relevant competencies in learning the object-oriented programming in the high school are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/68
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Jacshuk.pdf118,77 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.