Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6906
Title: Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях проектування та виготовлення виробів
Other Titles: Активизация учебно-познавательной деятельности студентов на занятиях проектирования и изготовления изделий
Activization of educational-cognitive activities of students in classes of designing and production of goods
Authors: Мамус, Галина Мефодіївна
Bibliographic description (Ukraine): Мамус, Г. М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях проектування та виготовлення виробів / Г. М. Мамус // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 151–157. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: навчально-пізнавальна діяльність студентів
умови активізації
проектування виробів
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Виявлено суперечності, від вирішення яких залежатиме успішність результативності діяльності студентів у процесі вивчення фахових дисциплін. Проаналізовано результати анкетування та опитування вчителів трудового навчання і технологій, викладачів і студентів інженерно-педагогічного факультету та встановлено негативні моменти, які свідчать про доцільність стимулювання активності особистості в навчальному процесі. Висвітлено умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях проектування та виготовлення швейних виробів: відбір змісту навчального матеріалу; впровадження творчого проектування; врахування індивідуальних особливостей студентів; використання диференційованих завдань; здійснення проблемного навчання. Наведено приклади активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.
Выявлены противоречия, от решения которых будет зависеть успешность результативности деятельности студентов в процессе изучения профессиональных дисциплин. Проанализированы результаты анкетирования и опроса учителей трудового обучения и технологий, преподавателей и студентов инженерно-педагогического факультета и выявлены негативные моменты, которые свидетельствуют о целесообразности стимулирования активности личности в учебном процессе. Освещены условия активизации учебно-познавательной деятельности студентов на занятиях проектирования и изготовления швейных изделий: отбор содержания учебного материала; внедрение творческого проектирования; учет индивидуальных особенностей студентов; использование дифференцированных задач; проведение проблемного обучения. Приведены примеры активизации учебно-познавательной деятельности студентов.
The contradictions, the solution of which will influence the effectiveness of students’ activities in the process of studying of professional (special) disciplines, were revealed. The results of the questionnaire survey of teachers of Labor training and Technology, teachers and students of Engineering-Pedagogical Faculty were analyzed, and some negative points indicating the expediency of personality activity stimulating in the process of studying were found. The conditions of activation of educational-cognitive activities of students in the classes of design and production of goods were highlighted: the selection of the content of educational materials; implementing of creative designing; consideration of the individual characteristics of students; usage of differentiated tasks; problem-based learning. Examples of the аctivization of educational-cognitive activities of students were given.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6906
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MAMUS.pdf481,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.