Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6914
Title: Формування творчого підходу до професійної діяльності майбутніх будівельників
Other Titles: Формирование творческого подхода к профессиональной деятельности будущих строителей
Developing of a creative approach to the professional activity of future builders
Authors: Кулалаєва, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Кулалаєва, Н. В. Формування творчого підходу до професійної діяльності майбутніх будівельників / Н. В. Кулалаєва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 198–205. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: творческий подход
профессиональная деятельность
будущий строитель
культура
безопасность
профессионально-технические учебные заведения
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Обґрунтовано необхідність реалізації творчої складової професійної діяльності майбутніх будівельників під час їхньої підготовки в умовах професійно-технічного навчального закладу. Проаналізовано джерела творчої активності учнів, етапи становлення творчої діяльності фахівця. Виокремлено особистісні риси, що властиві творчим людям. Визначено умови формування професійно-творчої спрямованості майбутніх кваліфікованих робітників: відповідність освіти цілям випереджального розвитку; сприяння виникненню вибірково-позитивного ставлення майбутніх кваліфікованих робітників до професії; формування у них позитивної мотивації і задоволеності результатом власної діяльності; відповідні вимоги до педагога. Наведено основні рекомендації стосовно формування в учня творчого підходу до майбутньої професійної діяльності.
Обосновано необходимость реализации творческой составляющей профессиональной деятельности будущих строителей в процессе их подготовки в профессионально-техническом учебном заведении. Проанализированы источники творческой активности учащихся, этапы становления их творческой деятельности. Выделены личностные черты, присущие творческим людям. Определены условия формирования профессионально-творческой направленности будущих квалифицированных рабочих: соответствие образования целям опережающего развития, содействие возникновению избирательно-позитивного отношения будущих квалифицированных рабочих к профессии, формирования у них позитивной мотивации и удовлетворенности собственной деятельностью, соответствующие требования к педагогу. Приведены основные рекомендации по формирования у учащихся творческого подхода к будущей профессиональной деятельности.
The article discusses the necessity of implementing of the creative component of professional activity of future skilled workers in building structure during their training in vocational-technical schools. The sources of students’ creativity, the stages of the development of the specialist’s creative activity have been analyzed. The author highlights the individual traits as the inherent part of the creative people’s character. The conditions of formation of the professional and creative direction of future skilled workers: compliance of education with the objectives of advancing development, promoting the emergence of selective positive attitude of future skilled workers to the profession, forming their positive motivation and satisfaction with the result of their own activities and requirements to the teacher have been defined. The basic recommendations on the formation of student creativity for future professional activities have been outlined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6914
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KULALAIEVA.pdf528,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.