Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6916
Title: Експериментальна перевірка ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців сфери зв'язку в умовах ступеневої освіти
Other Titles: Экспериментальная проверка эффективности формирования профессиональной компетентности будущих специалистов сферы связи в условиях многоуровневого образования
Experrimental verification of professional competence formation of future experts in the field of communication in different levels of education
Authors: Сиверин, Ю. В.
Bibliographic description (Ukraine): Сиверин, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців сфери зв'язку в умовах ступеневої освіти / Ю. В. Сиверин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 212–218. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійна компетентність
ступенева освіта
критерії
показники
рівні сформованості професійної компетентності
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовано результати експериментально-дослідної перевірки ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців сфери зв’язку в умовах ступеневої освіти. Обґрунтовано, що запровадження моделі формування професійної компетентності забезпечує позитивну динаміку розвитку усіх її компонентів: загальнопрофесійного, спеціально-професійного, виробничо-діяльнісного, соціально-комунікативного та особистісного. На основі узагальнення результатів дослідження встановлено, що в експериментальній групі відсоток студентів з творчим рівнем сформованості професійної компетентності збільшився, а з адаптивним рівнем значно зменшився. Це свідчить про ефективність розробленої моделі формування професійної компетентності в умовах ступеневої освіти.
Произведен анализ результатов экспериментально-исследовательной проверки эффективности формирования профессиональной компетентности будущих специалистов сферы связи в условиях многоуровневого образования. Обоснованно, что введение модели формирования профессиональной компетентности обеспечивает положительную динамику развития всех ее компонентов: общепрофессионального, специально-профессионального, производственно-деятельностного, социально-коммуникативного и личностного. На основе обобщения результатов исследования установлено, что в экспериментальной группе процент студентов с творческим уровнем формирования профессиональной компетентности увеличился, а с адаптивным уровнем – значительно уменьшился. Это свидетельствует об эффективности разработанной модели формирования профессиональной компетентности в условиях многоуровневого образования.
The results of experimental research and verification of efficiency of professional competence formation were highlighted in this article. The importance of the model of formation of professional competence was explained and proved, since it guarantees positive development of its components: general professional, special professional, productive and active, social and communicational, and personal. Based on the research it was proved that in the experimental group of students the percentage of students with creative level of professional competence had risen, and with adaptive level-significantly decreased. This means that the model of professional competence formation in the condition of leveled education works.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6916
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SYVERYN.pdf547,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.