Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6917
Назва: Педагогічні умови розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю
Інші назви: Педагогические условия развития технологической культуры мастеров производственного обучения аграрного профиля
Pedagogical conditions of development of a technological culture of masters of production training of agrarian type
Автори: Шамралюк, О. Л.
Бібліографічний опис: Шамралюк, О. Л. Педагогічні умови розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю / О. Л. Шамралюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 218–224. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: педагогічні умови
технологія
технологічна культура
майстер виробничого навчання аграрного профілю
мотивація
змішане навчання
стажування
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання в системі роботи регіональної методичної служби професійно-технічної освіти в контексті позицій сталого розвитку. Констатовано, що досягнення високого рівня технологічної культури педагогів забезпечується шляхом реалізації сукупності організаційних, психолого-педагогічних і дидактичних заходів. Визначено, обґрунтовано та описано педагогічні умови, які є вагомими у підвищенні рівня технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю: мотивація майстрів виробничого навчання до підвищення рівня технологічної культури; запровадження спецкурсу «Основи технологічної культури майстра виробничого навчання аграрного профілю»; наявність відповідного навчально-методичного забезпечення спецкурсу; використання змішаного навчання; методичний супровід стажування.
Рассмотрена проблема развития технологической культуры мастеров производственного обучения в системе работы региональной методической службы профессионально-технического образования в контексте позиций устойчивого развития. Констатировано, что достижение высокого уровня технологической культуры педагога обеспечивается путем реализации совокупности организационных, психолого-педагогических и дидактических мероприятий. Определены, обоснованы и описаны педагогические условия, которые являются важными в повышении уровня технологической культуры мастеров производственного обучения аграрного профиля: мотивация мастеров производственного обучения к повышению уровня технологической культуры; введение спецкурса «Основы технологической культуры мастера производственного обучения аграрного профиля»; наличие соответствующего учебно-методического обеспечения спецкурса; использование смешанного обучения; методическое сопровождение стажировки.
The article deals with the problem of technological culture of masters of production training in the system of the regional methodical service of vocational education in the context of a sustainable development. It was stated that a high level of technological culture of the teacher is provided by implementing a set of organizational, psychological, pedagogical and didactic activities. It is defined, justified and described the pedagogical conditions that are significant in increasing level of the technological culture of a master of production training of agrarian type: motivation of masters of production training to enhance their technological culture; introduction of the course "Fundamentals of technological culture of a master of production training of agrarian type"; availability of appropriate training and methodological support of a special course; the use of blended learning; methodological support of traineeship.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6917
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SHAMRALIUK.pdf510,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.