Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6918
Назва: Критерії моніторингу якості військово-професійної підготовки магістрів військового управління у військових вищих навчальних закладах
Інші назви: Критерии мониторинга качества военно-профессиональной подготовки магистров военного управления в военном высшем учебном заведении
Criteria for quality monitoring of professional military training of masters of military management in higher military educational institutions
Автори: Мозальов, В. Є.
Бібліографічний опис: Мозальов, В. Є. Критерії моніторингу якості військово-професійної підготовки магістрів військового управління у військових вищих навчальних закладах / В. Є. Мозальов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 224–230. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: якість освіти
моніторинг
критерії та показники
оцінка
вищий військовий навчальний заклад
система моніторингу якості підготовки
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему підвищення якості підготовки магістрів військового управління шляхом впровадження в освітній процес військових вищих навчальних закладів системи моніторингу якості підготовки, як обов'язкової педагогічної умови. Розкрито критерії моніторингу якості підготовки фахівців у ВВНЗ, в основу яких покладено компетентнісний підхід до підготовки магістрів військового управління. Визначено, що важливою умовою забезпечення якості підготовки фахівців, а отже, підвищення ефективності навчального процесу у ВВНЗ, є систематичне отримання об'єктивної інформації про результати діяльності слухачів за допомогою моніторингу.
Рассматривается актуальная проблема повышения качества подготовки магистров военного управления путем внедрения в образовательный процесс военных высших учебных заведений системы мониторинга качества подготовки как обязательного педагогического условия. Раскрыты критерии мониторинга качества подготовки специалистов в вузах, в основу которых положен компетентностный подход к подготовке магистров военного управления. Определено, что важным условием обеспечения качества подготовки специалистов и, следовательно повышения эффективности учебного процесса в военном вузе является систематическое получение объективной информации о результатах деятельности слушателей с помощью мониторинга.
The article describes topical problem of improving the quality of training of masters of military management by means of implementation of higher military education quality monitoring system into the educational process as an obligatory educational requirement. The author has revealed the criteria for quality monitoring of training of specialists in higher military educational institutions, which are based on competence approach of training of masters of military management. It has been defined that one of the most important condition of obtaining quality of specialist training and improving the effectiveness of educational process in higher military institution is systematic receiving of objective information about the results of students’ activity trough monitoring.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6918
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MOZALIOV.pdf512,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.