Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6932
Назва: Розвиток технічної освіти в Європі
Інші назви: Развитие технического образования в Европе
The technical education development in Europe
Автори: Жорова, І. Я.
Аносова, Ю. П.
Бібліографічний опис: Жорова, І. Я. Розвиток технічної освіти в Європі / І. Я. Жорова, Ю. П. Аносова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 306–310. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: технічна освіта
історичний аналіз
розвиток освіти
Європа
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто історію розвитку технічної освіти в деяких західно-європейських країнах. У кожній із країн освітня галузь формувалася під впливом історичних подій, національних особливостей та багатьох інших чинників, але й існував і взаємний вплив освітніх систем, що, безперечно, є позитивним моментом та одним із рушіїв процесу розвитку освіти. Інтеграція України з світовою спільнотою вимагає знання про внутрішній і міжнародний досвід в навчанні робітничих кадрів з метою визначення найбільш ефективних механізмів розвитку національної системи освіти. Одним з важливих напрямів є провадження спільної Європейської освітньої політики, що потребує попереднього ґрунтовного вивчення історичного аспекту вказаної проблеми.
В статье рассматривается история развития европейского технического образования таких стран, как Великобритания, Франция, Австрия, Нидерланды, Финляндия, Швейцария, Германия, Греция и Российская империя (с момента ее возникновения до конца ХХ века). Каждая из вышеупомянутых стран имеет свою собственную систему образования и профессиональной підготовки, которая формировалась под влиянием исторических событий, национальных особенностей и многих других факторов. Однако, существует и взаимное влияние образовательных систем соседних стран, что, безусловно, является положительным моментом и одним из двигателей процесса развития образования. Исследование дает возможность найти как общие так и отличительные особенности систем образования упомянутых стран. Интеграция Украины в мировую экономику наиболее еффективным способом требует предварительного изучения исторического аспекта данной проблемы.
The history of the European technical education development is studied in the article. It deals with such countries as Britain, France, Austria, the Netherlands, Finland, Switzerland, Germany, Greece and Russia. Each of the countries has its own system of education and training. Education sector has been created under the influence of historical events, national circumstances and other factors, but there is a mutual influence of neighboring countries, which certainly is one of the driving forces of the education development. The study provides an opportunity to find common and distinctive features of the educational sector in Europe. Ukraine's integration into the global economy requires knowledge of domestic and international experience in training the workforce in order to choose the most effective way to develop the education system. One of these ways is to continue implementing the common European educational police which is impossible without studying the historical aspect of the problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6932
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZHOROVA.pdf494,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.