Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6997
Название: Підготовка вчителя в духовних учительських школах Поділля (кінець XIX – початок XX століття)
Другие названия: Подготовка учителя в духовных учительских школах Подолья (конец XIX – начало XX века)
Teacher training in church schools of Podillia (end of XIX – beg. of XX centuries)
Авторы: Зузяк, Т. П.
Библиографическое описание: Зузяк, Т. П. Підготовка вчителя в духовних учительських школах Поділля (кінець XIX – початок XX століття) / Т. П. Зузяк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 6–13. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2016
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: духовна вчительська школа
Вінницька церковно-вчительська школа
освітня діяльність
педагогічний клас
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано основні аспекти підготовки вчителів в духовних вчительських школах Поділля в кінці XIX – на початку XX ст. На основі архівних та літературних джерел простежено історію становлення духовних вчительських шкіл. Розглянуто організацію навчально-виховного процесу та відзначено роль і значення приватної ініціативи у розвитку вчительських шкіл Поділля та в історії становлення вітчизняної педагогічної системи. Вказано на високий рівень виконання церквою навчально-виховних та інших функцій в духовному житті в зазначений період. Доведено, що в кінці XIX – на початку XX ст. другокласні вчительські школи та Вінницька церковно-вчительська школа стали провідними закладами освіти в професійній підготовці вчителів у Подільському краї, що духовні вчительські школи були взірцем парафіяльного шкільного життя в Подільській єпархії.
Проанализированы основные аспекты подготовки учителя в духовных учительских школах Подолья в конце XIX – начале XX века. На основе архивных и литературных источников прослежена история становления духовных учительских школ. Рассмотрена организация учебно-воспитательного процесса, подчеркнуты роль и значение частной инициативы в развитии учительских школ Подолья и в истории становления отечественной педагогической системы. Указано на высокий уровень выполнения церковью учебно-воспитательных и других функций в духовной жизни в указанный период. Доказано, что в конце XIX – начале XX в. второклассные церковно-приходские школы и Винницкая церковно-учительская школа стали ведущими учебными заведениями в профессиональной подготовке учителей на Подолье, что духовные учительские школы были образцом церковно-школьной жизни в Подольской епархии.
The study is based on the analysis of main aspects of teacher training in church teachers’ schools of PODILLIA at the end of XIX – beg. of XX century. The history of the formation of church teachers’ schools of Podillia was traced on the basis of archival and literary sources. The educational process was considered and the role and importance of private initiative in the development of teachers’ schools of Podillia and in the history of the national educational system were underlined. Significance of the church in different spheres of life in the history of the Ukrainian people was emphasized. It was proved that in the late XIX – early XX centuries the second-class parish schools and Vinnytsia church school became the leading educational institutions in the training of teachers of Podillia. The church teachers’ schools were a model of church-school life of Podillia diocese.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6997
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZUZIAK.pdf532,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.