Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6998
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДерека, Т. Г.-
dc.date.accessioned2016-12-23T11:11:39Z-
dc.date.available2016-12-23T11:11:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДерека, Т. Г. Особливості формування акмеологічного освітнього середовища вищого навчального закладу / Т. Г. Дерека // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 14–19. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6998-
dc.description.abstractПроаналізовано акмеологічний підхід до неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання. Охарактеризовано особливості створення розвивально-освітнього середовища в суачсному вищому навчальному закладі (ВНЗ). Визначено параметри оцінки ефективності освітнього середовища та його складових. Запропоновано модель системи педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього простору Київського університету імені Бориса Грінченка. Наведено результати SWOT-аналізу оцінки ефективних сторін діяльності і можливостей корегування слабких сторін діяльності освітнього акме-середовища кафедри фізичної культури та спортивної майстерності цього університету як випускової кафедри зі спеціальності «Фізичне виховання».uk_UA
dc.description.abstractПроанализирован акмеологический подход к непрерывной профессиональной подготовке будущих специалистов физического воспитания. Охарактеризованы особенности создания развивающей образовательной среды в современном вузе. Определены параметры оценки эффективности образовательной среды и его составляющих. Предложена модель системы педагогического взаимодействия субъектов образовательного пространства Киевского университета имени Бориса Гринченко. Приведены результаты SWOT-анализа оценки эффективных сторон деятельности и возможностей корректировки слабых сторон деятельности образовательной акме-среды кафедры физической культуры и спортивного мастерства указаного университета как выпускающей кафедры по специальности «Физическое воспитание».uk_UA
dc.description.abstractThe article focuses on the analysis of an acmeological approach to continuous professional training of physical education specialists. The peculiarities of development of educational environment of higher education establishments are characterized. The parameters for the evaluation of the educational environment potential as well as its components are defined. A model of pedagogical interactive system in Hrinchenko University educational space is given. The SWOT-analysis results of the strong and weak points of activities in the educational environment of the department of physical culture and sports (as key department for physical education) are presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectакме-середовищеuk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.titleОсобливості формування акмеологічного освітнього середовища вищого навчального закладуuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности формирования акмеологической образовательной среды высшего учебного заведенияuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of development of acmeological environment in educational institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DEREKA.pdf481,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.