Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6998
Назва: Особливості формування акмеологічного освітнього середовища вищого навчального закладу
Інші назви: Особенности формирования акмеологической образовательной среды высшего учебного заведения
Peculiarities of development of acmeological environment in educational institution
Автори: Дерека, Т. Г.
Бібліографічний опис: Дерека, Т. Г. Особливості формування акмеологічного освітнього середовища вищого навчального закладу / Т. Г. Дерека // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 14–19. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: акме-середовище
акмеологічний підхід
освітнє середовище
професійна підготовка
фізичне виховання
SWOT-аналіз
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано акмеологічний підхід до неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання. Охарактеризовано особливості створення розвивально-освітнього середовища в суачсному вищому навчальному закладі (ВНЗ). Визначено параметри оцінки ефективності освітнього середовища та його складових. Запропоновано модель системи педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього простору Київського університету імені Бориса Грінченка. Наведено результати SWOT-аналізу оцінки ефективних сторін діяльності і можливостей корегування слабких сторін діяльності освітнього акме-середовища кафедри фізичної культури та спортивної майстерності цього університету як випускової кафедри зі спеціальності «Фізичне виховання».
Проанализирован акмеологический подход к непрерывной профессиональной подготовке будущих специалистов физического воспитания. Охарактеризованы особенности создания развивающей образовательной среды в современном вузе. Определены параметры оценки эффективности образовательной среды и его составляющих. Предложена модель системы педагогического взаимодействия субъектов образовательного пространства Киевского университета имени Бориса Гринченко. Приведены результаты SWOT-анализа оценки эффективных сторон деятельности и возможностей корректировки слабых сторон деятельности образовательной акме-среды кафедры физической культуры и спортивного мастерства указаного университета как выпускающей кафедры по специальности «Физическое воспитание».
The article focuses on the analysis of an acmeological approach to continuous professional training of physical education specialists. The peculiarities of development of educational environment of higher education establishments are characterized. The parameters for the evaluation of the educational environment potential as well as its components are defined. A model of pedagogical interactive system in Hrinchenko University educational space is given. The SWOT-analysis results of the strong and weak points of activities in the educational environment of the department of physical culture and sports (as key department for physical education) are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6998
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DEREKA.pdf481,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.