Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKarbowniczek, J.-
dc.date.accessioned2016-12-23T11:30:51Z-
dc.date.available2016-12-23T11:30:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationKarbowniczek, J. Paradigmatic transformation in early education - from behavioural to emancipatory discourse = Парадигмальні трансформації в ранній освіті: від поведінкового до емансипованого дискурсу / J. Karbowniczek // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – P. 33–40. – Текст англ. мовою. – The bibliography at the end of the article.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7001-
dc.description.abstractThe interpretation of the phenomen of school teaching as the process of early education in Polish schools has been suggested in the article through the prism of philosophical, psychological and sociological of human development. The author has made an attempt to outline different possibilities to approach the subject of education: pupils, teachers and parents. The researched problem has been analyzed from the point of view of a number of scientific paradigms: behavioural, humanistic, constructivist and critical-emancipatory pedagogical discources. A conclusion has been made, that all presented concepts are the basis for making multi- and interdisciplinary discourse in early education, suggesting various approaces in this regard.uk_UA
dc.description.abstractПодано інтерпретацію феномену викладання у школі – освітнього процесу раннього навчання у польських освітніх закладах крізь призму філософської, психологічної та соціологічної концепції розвитку людини. Зроблена спроба окреслити різні можливості підходу до суб’єктів навчального процесу: учнів, учителів і батьків. Досліджувана проблема розглядається з позиції парадигм: біхевіоризму, гуманістичного, конструктивістського та критично-емансипаційного педагогічного дискурсу. Зроблено висновок про те, що представлені концепції виступають основою для проведення міждисциплінарного вивчення ранньої освіти і пропонують для цього різні підходи.uk_UA
dc.description.abstractПодано интерпретацию феномена преподавания в школе - образовательного процесса раннего обучения в польских учебных заведениях сквозь призму философской, психологической и социологической концепции развития человека. Сделана попытка очертить возможности подхода к субъектам учебного процесса: учеников, учителей и родителей. Исследуемая проблема рассматривается с позиции парадигм: бихевиоризма, гуманистической, конструктивистского и критически эмансипационного педагогического дискурса. Сделан вывод о том, что представленные концепции выступают основой для проведения междисциплинарного изучения раннего образования и предлагают для этого различные подходы.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectchildhood educationuk_UA
dc.subjectschooluk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectparadigmuk_UA
dc.titleParadigmatic transformation in early education - from behavioural to emancipatory discourseuk_UA
dc.title.alternativeПарадигмальні трансформації в ранній освіті: від поведінкового до емансипованого дискурсуuk_UA
dc.title.alternativeПарадигмальные трансформации в начальном образовании: от поведенческого к эмансипированному дискурсуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KARBOWNICZEK.pdf444,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.