Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7001
Назва: Paradigmatic transformation in early education - from behavioural to emancipatory discourse
Інші назви: Парадигмальні трансформації в ранній освіті: від поведінкового до емансипованого дискурсу
Парадигмальные трансформации в начальном образовании: от поведенческого к эмансипированному дискурсу
Автори: Karbowniczek, J.
Бібліографічний опис: Karbowniczek, J. Paradigmatic transformation in early education - from behavioural to emancipatory discourse = Парадигмальні трансформації в ранній освіті: від поведінкового до емансипованого дискурсу / J. Karbowniczek // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – P. 33–40. – Текст англ. мовою. – The bibliography at the end of the article.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: childhood education
school
educational process
paradigm
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): The interpretation of the phenomen of school teaching as the process of early education in Polish schools has been suggested in the article through the prism of philosophical, psychological and sociological of human development. The author has made an attempt to outline different possibilities to approach the subject of education: pupils, teachers and parents. The researched problem has been analyzed from the point of view of a number of scientific paradigms: behavioural, humanistic, constructivist and critical-emancipatory pedagogical discources. A conclusion has been made, that all presented concepts are the basis for making multi- and interdisciplinary discourse in early education, suggesting various approaces in this regard.
Подано інтерпретацію феномену викладання у школі – освітнього процесу раннього навчання у польських освітніх закладах крізь призму філософської, психологічної та соціологічної концепції розвитку людини. Зроблена спроба окреслити різні можливості підходу до суб’єктів навчального процесу: учнів, учителів і батьків. Досліджувана проблема розглядається з позиції парадигм: біхевіоризму, гуманістичного, конструктивістського та критично-емансипаційного педагогічного дискурсу. Зроблено висновок про те, що представлені концепції виступають основою для проведення міждисциплінарного вивчення ранньої освіти і пропонують для цього різні підходи.
Подано интерпретацию феномена преподавания в школе - образовательного процесса раннего обучения в польских учебных заведениях сквозь призму философской, психологической и социологической концепции развития человека. Сделана попытка очертить возможности подхода к субъектам учебного процесса: учеников, учителей и родителей. Исследуемая проблема рассматривается с позиции парадигм: бихевиоризма, гуманистической, конструктивистского и критически эмансипационного педагогического дискурса. Сделан вывод о том, что представленные концепции выступают основой для проведения междисциплинарного изучения раннего образования и предлагают для этого различные подходы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7001
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KARBOWNICZEK.pdf444,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.