Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7007
Title: Основні етапи формування естетичної культури студентів ВНЗ
Other Titles: Основные этапы формирования эстетической культуры студентов ВНЗ
The major stages of the formation of students’ aesthetic culture
Authors: Папушина, В. А.
Bibliographic description (Ukraine): Папушина, В. А. Основні етапи формування естетичної культури студентів ВНЗ / В. А. Папушина // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 68–75. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: естетична культура
діагностико-мотиваційний етап
когнітивно-лінгвокультурний етап
особистісно зорієнтований етап
діяльнісно-практичний етап
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Задля успішного формування естетичної культури студентів запропоновано такі етапи роботи: діагностико-мотиваційний, когнітивно-лінгвокультурний, особистісно зорієнтований, діяльнісно-практичний. Розкрито методику вивчення базових естетичних знань та інтересів студентів, їх актуалізацію та наступний цілеспрямований розвиток через практичну діяльність. Розглянуто особистісно зорієнтовану роботу, самостійні й творчі види діяльності, інші новітні методи і методики формування лінгвокультурних та мистецтвознавчих знань у роботі з літературними текстами як в аудиторний, так і позааудиторний час, які доцільно використовувати на кожному з названих етапів. Встановлено, що створені в руслі акцентування на естетичні знання посібник та методичні матеріали спрямовують діяльність студентів, орієнтують у вивченні літератури в комплексі з іншими видами мистецтв.
Для успешного формирования эстетической культуры студентов предложены такие этапы работы: диагностико-мотивационный, когнитивно-лингвокультурный, личностно ориентированный, деятельно-практический. Раскрыто методику изучения базовых эстетических знаний и интересов студентов, их актуализацию и последующее целенаправленное развитие через практическую деятельность. Рассмотрены личностно ориентированная работа, самостоятельные и творческие виды деятельности и другие новаторские методы и методики формирования лингвокультурных и искусствоведческих знаний в работе с литературными текстами как в аудиторное, так и внеаудиторное время, которые целесообразно использовать на каждом из названных этапов. Отмечено, что созданные в русле акцентирования на эстетические знания пособие и методические материалы направляют деятельность студентов, ориентируют на изучение литературы в комплексе с другими видами искусства.
For successful formation of aesthetic culture of students, the author of the article suggests the following stages of work: diagnostic and motivational, cognitive linguocultural, personality-oriented, activity-practical. There have been shown the methods of studying the basic aesthetic knowledge and interests of students, their next task-oriented development in practice. The article deals with personality-oriented activities, self-inclusive and creative forms of activities and other innovative methods of the development of linguocultural and art knowledge while working with literary texts during class and extracurricular hours, their judicious usage at all above mentioned stages. It has beed determined that the textbook and methodical manuals created in the course of emphasis on aesthetic knowledge direct students’ activity and give clues in studying literature together with other art forms.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7007
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PAPUSHYNA.pdf530,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.