Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7010
Назва: Види самостійної роботи студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення математичних дисциплін
Інші назви: Виды самостоятельной работы студентов экономических специальностей при изучении математических дисциплин
The types of independent work of students of economic specialties in the study of mathematical disciplines
Автори: Горбач, В. В.
Бібліографічний опис: Горбач, В. В. Види самостійної роботи студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення математичних дисциплін / В. В. Горбач // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 87–94. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: самостійна робота
види самостійної роботи
професійні уміння і навички
професійна самостійність
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано види самостійної роботи студентів у вищій школі, визначено найбільш доцільні для студентів економічних спеціальностей при вивченні математичних дисциплін. Окреслено навчально-пізнавальні та професійні уміння і навички, якими оволодіє майбутній економіст у процесі здійснення самостійної роботи з математичних дисциплін. Обґрунтовано, що ці уміння є одними із вирішальних для формування професійної самостійності як основної якості майбутнього економіста. Розроблено схему, яка відображає взаємозв’язок класифікаційних основ самостійної роботи з її формами та видами, а також навчально-пізнавальні уміння, що формуються у процесі її реалізації, які в подальшій діяльності трансформуються у професійні уміння економіста. Відзначено, що використання вказаних видів самостійної роботи сприятиме створенню оптимальних умов для забезпечення ефективного управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів економічних спеціальностей під час вивчення математичних дисциплін.
Проанализированы виды самостоятельной работы студентов в высшей школе, определены наиболее целесообразные для студентов экономических специальностей при изучении математических дисциплин. Обозначены учебно-познавательные и профессиональные умения и навыки, которыми овладеет будущий экономист в процессе осуществления самостоятельной работы по математическим дисциплинам. Обосновано, что эти умения являются одними из решающих для формирования профессиональной самостоятельности как основного качества будущего экономиста. Разработана схема, которая отражает взаимосвязь классификационных основ самостоятельной работы с ее формами и видами, а также учебно-познавательные умения, которые формируются в процессе ее реализации, которые в дальнейшей деятельности трансформируются в профессиональные умения экономиста. Подчеркнуто, что использование указанных видов самостоятельной работы будет способствовать созданию оптимальных условий для обеспечения эффективного управления учебно-познавательной деятельностью студентов экономических специальностей при изучении математических дисциплин.
The article analyzes the types of independent work of students in higher school and determines the most appropriate ones for the students majoring in economics during their study of mathematical disciplines. There have been defined training and professional skills, which a future economist will gain in the process of self-study of mathematical disciplines. These skills have been proved to be the most determinative in formation of professional independence as a basic quality of a future economist. The scheme which reveals the relationship of classification bases of self work with its forms and types as well as educational skills which are formed in the course of its implementation to be transformed in the future into professional skills of economists has been worked out. It has been highlighted that the use of these types of self work will help create optimal conditions for efficient management of training and learning activities of students of economic specialties in the study of mathematical disciplines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7010
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HORBACH.pdf722,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.