Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7030
Назва: Особливості формування соціально-побутових навичок у дошкільників з типовим розвитком та з дитячим церебральним паралічем
Інші назви: Особенности формирования социально-бытовых навыков у дошкольников с типичным развитием и с детским церебральным параличом
The peculiarities of social and living skills formation of preschoolers with typical development and children’s cerebral palsy
Автори: Роменська, Т. Г.
Бібліографічний опис: Роменська, Т. Г. Особливості формування соціально-побутових навичок у дошкільників з типовим розвитком та з дитячим церебральним паралічем / Т. Г. Роменська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 175–182. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: дитячий церебральний параліч
типовий розвиток
дошкільник
соціально-побутові навички
навчально-методичне забезпечення
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано теорію і практику формування соціально-побутових навичок у дітей з типовим розвитком і з дитячим церебральним паралічем. Розглянуто зміст навчально-розвиткових програм, розроблених на основі Державного базового компонента дошкільної освіти щодо формування соціально-побутових навичок у дошкільників із типовим розвитком. Розкрито зміст програм для дітей з особливими потребами (порушеннями функцій опорно-рухового апарату, розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку) стосовно питання формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано необхідність розроблення сучасного програмового та навчально-методичного забезпечення формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем. Розкрито авторське бачення змісту формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем згідно з принципами комплексності, інтеграції та на основі міждисциплінарного підходу.
Проанализированы теория и практика формирования социально-бытовых навыков у детей с типичным развитием и с детским церебральным параличом. Рассмотрено содержание учебно-развивающих программ, разработанных на основе Государственного базового компонента дошкольного образования в аспекте формирования социально-бытовых навыков у детей с типичным развитием. Раскрыто содержание программ для детей с особыми потребностями (нарушениями функций опорно-двигательного аппарата, умственной отсталостью и задержкой психического развития) в части вопроса формирования социально-бытовых навыков у детей с детским церебральным параличом. Обоснована необходимость разработки современного программного и учебно-методического обеспечения формирования социально-бытовых навыков у детей дошкольного возраста с детским церебральным параличом. Раскрыто авторское видение содержания формирования социально-бытовых навыков у детей с детским церебральным параличом в соответствии с принципами комплексности, интеграции и на основе междисциплинарного подхода.
The article is dedicated to the analysis of the current state of theory and practice of formation of social and living skills of children with typical development and with cerebral palsy. Contents of educational and developmental programs, designed on the ground of State basic component of preschool education has been analyzed in the aspect of formation of social and living skills of preschool children with typical development. Contents of programs for children with special needs (with musculoskeletal system dysfunction, mental deficiency and mental retardation) has been revealed in the part concerning matters of formation of social and living skills by preschool children with cerebral palsy. Necessity to develop modern program and educational and methodological support for formation of social and living skills by preschool children with cerebral palsy has been substantiated. Author’s sight of contents of formation of social and living skills by preschool children with cerebral palsy has been revealed according to principles of complexity, integration and based on interdisciplinary approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7030
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROMENSKA.pdf517,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.