Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7032
Название: Мотивація у навчально-пізнавальній діяльності студентів: результати діагностичного дослідження
Другие названия: Мотивация у научно-познавательной деятельности студентов: результаты диагностического исследования
Motivation in educational and cognitive activity of students: results of the diagnostic testing
Авторы: Тимощук, С. В.
Яремко, З. М.
Писаревська, С. В.
Библиографическое описание: Тимощук, С. В. Мотивація у навчально-пізнавальній діяльності студентів: результати діагностичного дослідження / С. В. Тимощук, З. М. Яремко, С. В. Писаревська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 189–196. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2016
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: зовнішня мотивація
внутрішня мотивація
мотиви успіху
мотиви уникнення невдач
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Вивчено граничні співвідношення та усереднені показники мотиваційного комплексу. Встановлено, що у студентів переважає зовнішня позитивна мотивація. Проведення оцінювання співвідношення мотивів успіху і мотивів уникнення невдач показало, що у 67 % студентів переважають мотиви успіху, для 46 % з яких це високий та помірно високий показник. Домінуючі мотиви уникнення невдач виявили у 2 % студентів. Методом рангової кореляції Спірмена встановлено ступінь кореляційного зв’язку між мотивацією успіху чи невдач та внутрішньою чи зовнішньою позитивною або негативною мотиваціями.
Изучено предельные соотношения и средние показатели мотивационного комплекса. Установлено, что у студентов преобладает внешняя положительная мотивация. Проведение оценки соотношения мотивов успеха и мотивов избегания неудач показало, что у 67% студентов преобладают мотивы успеха, для 46% из которых это высокий и умеренно высокий показатель. Доминирующие мотивы избегания неудач обнаружили у 25% студентов. Методом ранговой корреляции Спирмена установили степень корреляционной связи между мотивацией успеха или неудач и внутренней или внешней положительной или отрицательной мотивациями.
The article presents a study of students’ educational motivation formation. Using K. Zamphire’ method in modification of A. Rean, three motivational components were established: internal motivation, external positive motivation and external negative motivation, which form together a motivation complex. Calculated average motivational complex shows that external positive motivation prevails in students activity. The best motivational complex, where internal motivation was dominant, was only observed in 17 % of students. During evaluation of the ratio of success motives to avoiding failures motives, respondents were divided into three groups: the first group included respondents with dominant success motives (67 %), the second group contained respondents, which had dominant motives of avoiding failures (25 %) and the third group, which consisted of 8 % respondents, had weakly expressed motivational pole.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7032
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TYMOSHUK.pdf596,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.