Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7033
Title: Компоненти підготовки майбутніх учителів до роботи з батьками молодших школярів із неповних сімей
Other Titles: Компоненты подготовки будущих учителей к работе с родителями младших школьников из неполных семей
Components of future teachers training to work with parents of younger schoolchildren from incomplete families
Authors: Шульга, А. В.
Bibliographic description (Ukraine): Шульга, А. В. Компоненти підготовки майбутніх учителів до роботи з батьками молодших школярів із неповних сімей / А. В. Шульга // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 196–202. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: підготовка
готовність
компоненти підготовки
компоненти готовності
робота з батьками
неповні сім’ї
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Відзначено,, що важливим аспектом у роботі вчителя з сім’єю учня є надання кваліфікованої допомоги батькам молодших школярів з неповних сімей, що можливо за умови спеціальної професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Обґрунтовано, що результат професійної підготовки стосовно цього – це готовність майбутнього вчителя початкової школи до роботи з батьками молодших школярів з неповних сімей, яка є інтегральною характеристикою особистості майбутнього вчителя, зумовленою теоретичними знаннями і володінням професійними практичними уміннями та навичками, розвиненими психологічно-особистісними якостями. Показано, що зі змісту готовності випливають структурні компоненти готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з батьками молодших школярів з неповних сімей: особистісний, когнітивний, практичний.
Отмечено, что важным аспектом в работе учителя с семьей ученика является оказание квалифицированной помощи родителям младших школьников из неполных семей, что возможно при условии специальной профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы. Обосновано, что результат профессиональной подготовки – это готовность будущего учителя начальной школы к работе с родителями младших школьников из неполных семей, которая является интегральной характеристикой личности будущего учителя, обусловленной теоретическими знаниями и владением профессиональными практическими умениями и навыками, развитыми психологически личностными качествами. Показано, что из содержания готовности следуют структурные компоненты готовности будущего учителя начальной школы к работе с родителями младших школьников из неполных семей: личностный, когнитивный, практический.
An important aspect in the work of the teacher with the student family is to provide expert assistance to parents of junior high school students from single-parent families that is possible due to the provided specialized training for future primary school teachers. The result of the training is reflected in the readiness of the future teacher of an elementary school to work with the parents of junior high school students from single-parent families, which is an integral characteristic of the person of the future teacher, due to the theoretical knowledge and practical possession of professional skills and abilities, development of psychological personality traits. It is described that the readiness contents influences the content of the structural components of readiness of the future teacher of an elementary school to work with the parents of junior high school students from single-parent families: personality, cognitive, practical.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7033
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHULGA.pdf513,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.