Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7036
Назва: Професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів
Інші назви: Профессионально-педагогическая подготовка учителя в контексте евроинтеграционных процессов
Professional and pedagogical training of teachers in the context of european integration processes
Автори: Шурин, О. І.
Бібліографічний опис: Шурин, О. І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів / О. І. Шурин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 214–220. – Бібліогр, в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій
професіоналізм учителя
професійно-педагогічна компетентність вчителя технологій
професійна діяльність
професійні уміння
компоненти професійно-педагогічної підготовки
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процес професійно-педагогічної підготовки вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів. Здійснено теоретичний аналіз досліджень підготовки вчителя до професійної діяльності, зокрема вчителя технологій. Окреслено основні складові професійної підготовки вчителя, висвітлено зміст понять «професійно-педагогічна підготовка вчителя», «професіоналізм учителя», «педагогічні здібності». Акцентовано увагу на професійно-педагогічній компетентності учителя як сукупності умінь педагога. Висвітлено основні елементи професійно-педагогічної компетентності вчителя технологій. Охарактеризовано основні професійні уміння вчителя. Зазначено основні етапи у системі компонентів професійно-педагогічної підготовки педагога. Розглянуто основні аспекти професійної підготовки вчителя технологій.
Рассмотрен процесс профессионально-педагогической подготовки учителя технологии в контексте евроинтеграционных процессов. Осуществлен теоретический анализ исследований подготовки учителя к профессиональной деятельности, в том числе учителя технологий. Определены основные составляющие профессиональной подготовки учителя, освещены содержание понятий «профессионально-педагогическая подготовка учителя», «профессионализм учителя», «педагогические способности». Акцентировано внимание на профессионально-педагогической компетентности учителя как совокупности умений педагога. Освещены основные элементы профессионально-педагогической компетентности учителя технологии. Охарактеризованы основные профессиональные умения учителя. Указаны основные этапы в системе компонентов профессионально-педагогической подготовки педагога. Рассмотрены основные аспекты профессиональной подготовки учителя технологии.
The process of vocational teacher training technologies in the context of European integration processes is investigated. The theoretical analysis of teachers training to profession, including teacher of technology, research has been carried out. The basic components of teacher training are outlined, the meaning of "professional and pedagogical training of teachers", "professional teacher", "teaching ability" terms is highlighted. The attention is focused on professional and pedagogical competence of the teacher as a set of teacher’s skills. The basic elements of the professional pedagogical competence of teacher of technologies are highlighted. The basic professional skills of teachers are characterized. The main stages in the system of professional and pedagogical teacher training components are characterized. The main aspects of the training of teachers of technology are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7036
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SHURYN.pdf497,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.