Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7278
Назва: Технології візуалізації даних у викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах
Інші назви: Технологии визуализации данных в преподавании английского языка в высших учебных заведениях
Data visualization technologies in teaching English at higher educational establishments
Автори: Салюк, Богдана
Бібліографічний опис: Салюк, Б. Технології візуалізації даних у викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах / Богдана Салюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 31–38. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інфографіка
інтелектуальна мапа
викладання англійської мови
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглядається питання використання технологій візуалізації даних, інфографіки та інтелектуальних мап у викладанні іноземної мови, зокрема англійської, студентам неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів (ВНЗ). Наголошується на доцільності впровадження цих технологій, що сприятиме полегшенню сприйняття студентами граматичного або лексичного матеріалу, оптимізації навчального процесу, інтересу в подальшому вивченні іноземної мови. Інтелектуальні мапи застосовуються при вивченні лексико-граматичного матеріалу на різних етапах – від уведення нової теми до її повторення і узагальнення, а також у побудові системи комунікативних вправ та аналізу професійно орієнтованих текстів, у груповій, індивідуальній і самостійній роботі студентів.
Рассматривается вопрос использования технологий визуализации данных, инфографики и интеллектуальных карт в преподавании иностранных языков, в частности английского, студентам неспециальных факультетов высших учебных заведений. Акцентируется на целесообразности внедрения этих технологий, что будет способствовать облегчению восприятия студентами грамматического либо лексического материала, оптимизации учебного процесса, интересу в последующем изучении иностранного языка. Интелектуальные карты следует использовать при изучении лексико-грамматического материала на разных этапах – от введения новой темы до ее повторения и обобщения, а также при построении системы коммуникативных упражнений и анализа профессионально ориентированных текстов, в групповой и самостоятельной работе.
The article discusses the use of data visualization technologies such as infographics and mind map in teaching foreign languages, particularly English, to students of non-special faculties of the higher educational establishments (programmers, psychologists, engineers, musicians etc). The expediency of introduction of these technologies that will help to relief students’ perception of grammatical or lexical material as well as to optimize the educational process and interest in further study of English is noted. Infographics is used for the activation of lexical units, the assimilation of grammatical phenomena, the simulation of real-life situations to develop skills of monologue and dialogue speech, as well as for training in the use of lexical and grammatical material. The practice of English language teaching to students of non-special faculties illustrates the fact that they better perceive English phrasal verbs, thematic vocabulary, grammar, idioms through visualization. At the same time it helps to save time on the explanation of linguistic material in favor of speech activity. Mind map is also useful in the study of lexical and grammatical material in different stages – from the introduction of new themes to its repetition and generalization. Implementing mind map into the educational process the teacher can build the system of communicative exercises, the analysis of professional texts, group, individual and independent work of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7278
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Saliuk.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.