Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7282
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДацків, Ольга Павлівна-
dc.date.accessioned2017-03-02T11:47:13Z-
dc.date.available2017-03-02T11:47:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДацків, О. Формування вмінь аудіювання майбутніх учителів англійської мови із застосуванням драматизації / Ольга Дацків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 58–64. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7282-
dc.description.abstractРозглянуто проблему формування компетентності в аудіюванні як важливої складової комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Засобом формування мовленнєвих та професійно спрямованих умінь аудіювання визначено драматизацію. Обгрунтовано доцільність застосування різних форм драматизації для формування вмінь аудіювання студентів на початковому ступені навчання у мовному ВНЗ. Розглянуто форми драматизації, які можуть застосовуватися для формування вмінь аудіювання майбутніх учителів англійської мови. Визначено мовленнєві та професійно спрямовані вміння аудіювання студентів ІІ курсу – майбутніх учителів англійської мови. Запропоновано комплекс вправ для формування вмінь аудіювання студентів під час вивчення теми «Work and Employment»: визначено структуру комплексу, охарактеризовано типи та види вправ,подано приклади вправ.uk_UA
dc.description.abstractРассматривается проблема формирования компетентности в аудировании как важной составляющей комуникативной компетентности будущих учителей английского языка. Драматизация определена как средство формирования речевых и профессионально направленных умений аудирования. Обоснована целесообразность использования различных форм драматизации для формирования умений аудирования студентов на начальной ступени обучения в языковом вузе. Рассмотрены формы драматизации, которые могут использоваться для формирования умений аудирования будущих учителей английского языкаю Определены речевые и профессионально направленные умения аудирования студентов II курса – будущих учителей английского языка. Предложен комплекс упражнений для формирования у студентов умений аудирования вовремя изучения темы «Work and Employment»: определена структура комплекса, охарактеризованы типы и виды упражнений, приведены примеры упражнений.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyses the problem of forming future English teachers’ listening competence as an important component of future English teachers’ communicative competence. The requirements for future English teachers’ listening competence at the beginning stage of the university course have been determined. Dramatization has been considered as a means of forming future English teachers’ listening skills and it has been defined as interaction of a lecturer and students in drama games, role plays, improvisations, simulations and theatre projects aimed at forming the students’ communicative competence. The appropriateness of using different forms of dramatization for forming the second year students’ listening skills has been substantiated, the students’ listening skills have been determined. The complex of exercises for forming the students’ listening skills while learning the topic “Work and Employment” has been suggested. The structure of the complex has been outlined, the types and kinds of exercises have been described. The examples of exercises have been given. The exercises of the complex are aimed at simultaneous development of speaking, listening and writing skills of the future English teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectмайбутні вчителі англійської мовиuk_UA
dc.subjectмовленнєві вміння аудіюванняuk_UA
dc.subjectпрофесійно спрямовані вміння аудіюванняuk_UA
dc.subjectформи драматизаціїuk_UA
dc.subjectкомплекс вправuk_UA
dc.titleФормування вмінь аудіювання майбутніх учителів англійської мови із застосуванням драматизаціїuk_UA
dc.title.alternativeФормирование умений аудирования будущих учителей английского языка с использованием драматизацииuk_UA
dc.title.alternativeForming future English teachers’ listening skills via dramatizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Datskiv.pdf546,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.