Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7282
Title: Формування вмінь аудіювання майбутніх учителів англійської мови із застосуванням драматизації
Other Titles: Формирование умений аудирования будущих учителей английского языка с использованием драматизации
Forming future English teachers’ listening skills via dramatization
Authors: Дацків, Ольга Павлівна
Bibliographic description (Ukraine): Дацків, О. Формування вмінь аудіювання майбутніх учителів англійської мови із застосуванням драматизації / Ольга Дацків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 58–64. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: майбутні вчителі англійської мови
мовленнєві вміння аудіювання
професійно спрямовані вміння аудіювання
форми драматизації
комплекс вправ
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розглянуто проблему формування компетентності в аудіюванні як важливої складової комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Засобом формування мовленнєвих та професійно спрямованих умінь аудіювання визначено драматизацію. Обгрунтовано доцільність застосування різних форм драматизації для формування вмінь аудіювання студентів на початковому ступені навчання у мовному ВНЗ. Розглянуто форми драматизації, які можуть застосовуватися для формування вмінь аудіювання майбутніх учителів англійської мови. Визначено мовленнєві та професійно спрямовані вміння аудіювання студентів ІІ курсу – майбутніх учителів англійської мови. Запропоновано комплекс вправ для формування вмінь аудіювання студентів під час вивчення теми «Work and Employment»: визначено структуру комплексу, охарактеризовано типи та види вправ,подано приклади вправ.
Рассматривается проблема формирования компетентности в аудировании как важной составляющей комуникативной компетентности будущих учителей английского языка. Драматизация определена как средство формирования речевых и профессионально направленных умений аудирования. Обоснована целесообразность использования различных форм драматизации для формирования умений аудирования студентов на начальной ступени обучения в языковом вузе. Рассмотрены формы драматизации, которые могут использоваться для формирования умений аудирования будущих учителей английского языкаю Определены речевые и профессионально направленные умения аудирования студентов II курса – будущих учителей английского языка. Предложен комплекс упражнений для формирования у студентов умений аудирования вовремя изучения темы «Work and Employment»: определена структура комплекса, охарактеризованы типы и виды упражнений, приведены примеры упражнений.
The article analyses the problem of forming future English teachers’ listening competence as an important component of future English teachers’ communicative competence. The requirements for future English teachers’ listening competence at the beginning stage of the university course have been determined. Dramatization has been considered as a means of forming future English teachers’ listening skills and it has been defined as interaction of a lecturer and students in drama games, role plays, improvisations, simulations and theatre projects aimed at forming the students’ communicative competence. The appropriateness of using different forms of dramatization for forming the second year students’ listening skills has been substantiated, the students’ listening skills have been determined. The complex of exercises for forming the students’ listening skills while learning the topic “Work and Employment” has been suggested. The structure of the complex has been outlined, the types and kinds of exercises have been described. The examples of exercises have been given. The exercises of the complex are aimed at simultaneous development of speaking, listening and writing skills of the future English teachers.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7282
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Datskiv.pdf546,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.