Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7284
Title: Використання медійної реклами в процесі навчання майбутніх викладачів французької мови міжкультурного спілкування
Other Titles: Использование медийной рекламы в процессе обучения будущих преподавателей французского языка межкультурной коммуникации
The use of advertising texts as the method of forming the intercultural competence of future teachers of French
Authors: Руснак, Діана
Bibliographic description (Ukraine): Руснак, Д. Використання медійної реклами в процесі навчання майбутніх викладачів французької мови міжкультурного спілкування / Діана Руснак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 72–79. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: медіареклама
міжкультурне спілкування
міжкультурна компетентність
стереотипи
майбутні викладачі французької мови
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Вказано, що навчання міжкультурної комунікації є головним пріоритетом сучасної освіти, особливо актуально це для навчання майбутніх викладачів іноземних мов. В умовах штучного білінгвізму це стає можливим завдяки залученню у навчальний процес автентичних медійних текстів. Представлено франкомовну медійну рекламу як засіб навчання міжкультурної комунікації. Вивчено умови успішної міжкультурної комунікації. Визначено поняття «міжкультурна компетентність» та її складові. Розглянуто стереотипи як форму соціальних репрезентацій та їх роль і місце у медійній рекламі. Наведено приклад завдань для роботи з медіарекламою відповідно до етапів формування франкомовної комунікативної та міжкультурної компетентностей. Зроблено висновок про ефективність використання медійної реклами в процесі навчання міжкультурного спілкування майбутніх викладачів французької мови.
Указано, что обучение межкультурной комуникации выступает главным приоритетом современного обрацования, особенно это актуально для обучения будущих преподавателей французского языка. В условиях искусственного билингвизма это возможно благодаря использованию в процессе обучения автентичных медийных текстов. Представлена медийная реклама как способ обучения студентов межкультурной коммуникации. Перечислены условия успешной межкультурной коммуникации. Определено понятие «межкультурная компетентность» и её составляющие. Рассмотрены стереотипы как форма социальных репрезентаций, их роль и место в медийной рекламе. Предложены примеры заданий для работы с медиарекламой в соответствии с этапами формирования франкоязычной коммуникативной и межкультурной компетентностей. Сделан вывод об эффективности использование медийной рекламы в процессе обучения студентов межкультурной коммуникации.
In the article methodology of teaching foreign languages and cultures is exposed to view new media technologies. The teaching of intercultural communication is the main object of university student’s study. The forming of intercultural competence is very important for the future French teacher’s education. It is possible with using of authentic media texts in the teaching process in university. The advertising text as an example of the modern aid of intercultural competence forming of future French teachers are presented in the article. Advertising is defined as a form of communication and as element of mass culture, which reflects a picture of the world of a particular society, its values, orientations, traditions and history. The content of intercultural competence is described. Stereotype as a form of social representations is characterized. The role and place of stereotypes in advertising text are described. Different types of stereotypes in the advertising are presented as the using of psychological influence by stereotypes. There are given some examples of communicative and intercultural tasks of working with the advertising text. The conclusion is that the advertising text is an effective method of forming the intercultural competence of future French teachers.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7284
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusnak.pdf565,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.