Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7285
Название: Використання матричних методів аналізу в інформаційній діяльності сучасного викладача іноземної мови
Другие названия: Использование матричных методов анализа в информационной деятельности современного преподавателя иностранного языка
The use of matrix methods of analysis in informational activity of a modern university teacher of foreign languages
Авторы: Клименко, Анатолій Олегович
Библиографическое описание: Клименко, А. Використання матричних методів аналізу в інформаційній діяльності сучасного викладача іноземної мови / Анатолій Клименко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 79–85. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2016
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: методика навчання
інформаційна діяльність викладача ВНЗ
матричні методи аналізу
SNW-аналіз
SWOT-аналіз
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У контексті інформаційної діяльності викладача педагогічного вищого навчального закладу досліджено сутність матричних методів аналізу на прикладі SWOT-аналізу та SNW-аналізу. Розглянуто можливості їхнього використання у навчально-виховному процесі, передусім як елементу діагностики та аналізу дидактичного процесу, навчальної діяльності студента та її результатів. Звернено увагу на застосування методики SWOT-аналізу та SNW-аналізу в комплексі із соціологічною інформацією, що є важливим у роботі викладача іноземної мови. Зроблено висновок про те, що використання згаданих матричних методів аналізу у професійній діяльності надає викладачу іноземних мов можливість визначити власні сильні сторони, перебороти загрози, подолати слабкі сторони, бути активним, приймати кращі рішення.
В контексте информационной деятельности преподавателя педагогического вуза исследована сущность матричных методов анализа на примере SWOT-анализа и SNW-анализа. Рассмотрены возможности их использования в учебно-воспитательном процессе, прежде всего как элемента диагностики и анализа дидактического процесса, учебной деятельности студента и ее результатов. Обращено внимание на использование методики SWOT-анализа и SNW-анализа в комплексе с социологической информацией, что является важным в работе преподавателя иностранного языка. Сделан вывод о том, что использование исследованных матричных методов анализа в профессиональной деятельности предоставляет преподавателю иностранного языка определить собственные сильные стороны, преодолеть угрозы, преодолеть слабые стороны, быть активным, принимать лучшие решения.
The essence of matrix analysis methods on the example of the SWOT-analysis and SNW-analysis has been investigated in the context of university teacher’s information activity. The possibilities of implementation of these methods into the educational process, especially as part of diagnostic and didactic analysis of the whole process, students’ learning activities and its results, planning educational activity, its use in design and realization of the program of professional and personal development, as well as diagnostics of the efficacy of personal professional activity have been discussed. Attention was also paid to implementation of SNW and SWOT methods of analysis in a complex with sociological information, an important issue in the work of a university teacher of a foreign language. The conclusion has been made with a statement, that the use of matrix analysis methods, such as SWOT and SNW, in the professional activity provides a teacher of foreign languages with technique for defining his/her own strengths, use the educational opportunities in their variety, cope with the threats, as well as weaknesses, be proactive, take better decisions etc.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7285
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Klymenko.pdf631,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.